AWANS INFORMACJE FORUM Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE


Katalog

Mirosława Korczak
Zawodowe, Plany wynikowe

Plan wynikowy z techniki biurowej.

- n +

Plan wynikowy z techniki biurowej

PLAN WYNIKOWY Z TECHNIKI BIUROWEJ



Dział
progr.
Liczba godzin Tematy lekcji, jednostki metodycznej Wymagania podstawowe Wymagania ponadpodstawowe Uwagi
  1 Organizacja pracy na lekcjach "Techniki biurowej". Uczeń:
- zna wymagania podstawowe
- zna regulamin pracowni
- potrafi wyszukiwać, gromadzić i notować informacje
- zna wymagania ponadpodstawowe  
  2 Ogólne zasady redagowania pism. - zna pojęcie "dokumentu biurowego"
- rozróżnia elementy treści pisma
- stosuje zdania pojedyncze
- jasno wyraża treść
- nie używa metafor
- używa zwrotów grzecznościowych
- potrafi sporządzić pismo w układzie blokowym i a linea
- samodzielnie sporządza pismo  
  2 Rodzaje blankietów korespondencyjnych. - rozróżnia podstawowe rodzaje blankietów korespondencyjnych - dostosowuje blankiet koresp. do treści pisma  
  1 Sposoby skracania wyrazów. Stosowanie skrótów i skrótowców. - skraca wyrazy według określonych zasad stosuje skróty i skrótowce w korespondencji  
  6 Dokumenty związane z przyjmowaniem do pracy. - wymienia dokumenty przygotowywane przez pracodawcę (umowa) - sporządza życiorys - sporządza list motywacyjny - wypełnia kwestionariusz osobowy - sporządza podanie o przyjęcie do pracy - sporządza życiorys, odpowiadając na ogłoszenie prasowe - sporządza list motywacyjny, odpowiadając na ogłoszenie prasowe - potrafi analizować treść umowy  
  2 Korespondencja występująca w czasie trwania stosunku pracy - potrafi wymienić dokumenty występujące w czasie trwania stosunku pracy - sporządza podanie o urlop - sporządza zaświadczenie o pracy - sporządza pisma dotyczące dyscypliny pracy  
  2 Korespondencja związana z rozwiązaniem stosunku pracy - potrafi wymienić dokumenty związane z rozwiązaniem stosunku pracy - sporządza podanie o rozwiązanie umowy o pracę - sporządza opinię(rekomendację)  
  10 Korespondencja handlowa - charakteryzuje typowe pisma handlowe - wypełnia druki: zamówienia, faktury, rachunki - sporządza zapytanie ofertowe, ofertę, zamówienie, reklamację - potrafi dostosować blankiet korespondencyjny do treści pisma - projektuje z zastosowaniem komputera druki: zamówienie, faktura, rachunki - redaguje dokumenty w języku obcym - przygotowuje list reklamowy  
  2 Pisma związane z postępowaniem administracyjnym   - sporządza pisma wszczynające postępowanie administracyjne  
  4 Redagowanie pism w różnych sprawach - zna rodzaje i budowę protokołów - sporządza notatkę służbową wg poznanych zasad - redaguje telegram, telefax, telefonogram - adresuje koperty - sporządza protokół - redaguje zawiadomienie i upoważnienie  
  12 Środki techniczne pracy biurowej - potrafi wymienić urządzenia do pisania - potrafi wymienić środki łączności - obsługuje centrale telefoniczną - obsługuje fax - obsługuje dyktafon, pager - obsługuje urządzenia do reprografii, ksero, drukarka -wymienia urządzenia do ewidencji kartoteki - wymienia urządzenia do liczenia -obsługuje: elektroniczne maszyny kalkulacyjne, komputery - potrafi dobrać rodzaj urządzenia do przechowywania odpowiednich dokumentów - potrafi dobrać urządzenia do potrzeb  


Mirosława Korczak
Nr programu 2302 i 2305
Rok szkolny 2000/2001


Zgłoś błąd    Wyświetleń: 5661


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.


BAROMETR


1 2 3 4 5 6  
Średnia ocena: 1



Ilość głosów: 2

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.
Dowiedz się więcej.