![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Katalog Hanna Makowska Historia, Ankiety Czy odpowiada ci system oceniania w zakresie historii i społeczeństwa?Czy odpowiada ci system oceniania w zakresie historii i społeczeństwa? Szóstoklasisto!Ankieta jest anonimowa, zawiera 10 pytań. Pisz prawdę, ponieważ chcemy poznać Twoją opinię na temat systemu oceniania w zakresie historii i społeczeństwa.Odpowiedzi, których udzielisz mogą wpłynąć na stworzenie bardziej przyjaznego systemu oceniania dla ucznia i nauczyciela. Udzielone odpowiedzi nie wpłyną na stopień z przedmiotu. Właściwą odpowiedź zaznacz krzyżykiem (x) np.
Ankietę przeprowadza wychowawca klasy. Przeczytaj uważnie instrukcję adresowaną do ucznia i wyjaśnij ewentualne wątpliwości respondentów na konkretnym przykładzie. Czas trwania ankiety 20 minut. Dziękujemy.
Temat: Czy odpowiada ci system oceniania w zakresie historii i społeczeństwa? CELE: - Kryterialność ocen - Zasady komunikowania się: nauczyciel - uczeń - Formy oceniania PLAN KWESTIONARIUSZA:
Ważne informacje dla opracowujących ankietę. Punktowanie: W zadaniach: 1, 2, 3a, 3b, 3c, 3d, 4a, 4b, 4c, 4d, 5,6 i 9 - punktowanie wg schematu: - tak - 5 pkt - raczej tak - 4 pkt - nie wiem - 3 pkt - raczej nie - 2 pkt - nie - 1 pkt W zadaniach - 7 i 8 - punktowanie wg schematu: - Tak - 1 pkt - Raczej tak - 2 pkt - Nie wiem - 3 pkt - Raczej nie - 4 pkt - Nie - 5 pkt Waga średniej wyników podczas analizy poszczególnych zadań i całej ankiety
Opracowanie: Hanna Makowska Wyświetleń: 1655
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |