AWANS INFORMACJE FORUM Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE

Nauczyciel, profesor, reforma : 
Dla nauczycieli, wykładowców, o reformie... 
Idź do wątku: <---->
Akcja: ForaWątkiNowy wątekSzukajZaloguj
compétences de navigation
Autor: Banning (IP zapamiętane)
Data: 28 maj 2020 - 08:34:10

Op dat moment was ik echter niet voorbereid op de achtbaan die de rest van het jaar zou brengen. Ik was niet voorbereid op de dagelijkse pijn in de ingewanden, of de constante manipulatie en uitgespuugd haat. Ik was niet bereid om uit tassen te leven, en ik was niet bereid om mijn leven en innerlijke gedachten binnen te laten vallen en me te Nike Air Max 200 Mujer keren.

Ik was niet voorbereid en ik had er geen controle over, maar ik kon het beter maken.

Rennen was het enige dat de pijn die mijn hart en mijn geest veroorzaakte, kon verzachten. Elke ochtend was ik opgewonden om eruit te komen en de frisse lucht in te ademen. Ik moest mezelf eraan herinneren dat ondanks dat alles buiten mijn controle lag, ik op een prachtige plek was en dat ik ervan kon genieten.

Rennen ging van een noodzaak naar een avontuur. Normale ritten door de stad werden puzzels om willekeurige plaatsen op te zoeken of om GPS-patronen te tekenen. Langere runs werden avonturen van meerdere uren op de Bay Area-paden, waar ik de adrenaline omarmde van verdwalen en bergen beklimmen bij zonsondergang. Ik kon in mijn auto stappen, een half uur rijden en ontsnappen - echt ontsnappen - aan technologie en contact en, belangrijker Nike Air Max Tavas Herren nog, mijn hoofd. Het moeilijkste van mijn avonturen was het vuil van mijn benen gewassen.

On heeft een volledig functionele hardloopschoen gecombineerd met een gestroomlijnde lifestyle-esthetiek ter ere van hun gloednieuwe model, de Cloud. De On Cloud weegt 5,8 gram en biedt een 6 mm hiel-tot-druppel.

"Het is de lichtste schoen met goede demping op de markt", merkte technisch vertegenwoordiger Mike Robinson op. "Het is dé trainingsschoen voor Nicola Spirig, de Olympische triatlonkampioen van 2012."

Net als de Cloudsurfer en de Cloudracer, maakt de Cloud gebruik van On's Cloud-technologie om zowel de verticale als horizontale krachten te absorberen die het lichaam halverwege be?nvloeden - een functie die de hardlooplijn van On onderscheidt van andere merken.

Maar de Cloud is niet alleen ontworpen voor racen of snelle trainingen. "Het is geschikt voor iedereen - voor een ontspannen wandeling naar duursporters die op elite-niveau strijden", voegt Robinson toe.

Het nieuwste aanbod van On is zeer flexibel en biedt verticale en torsievrijheid, wat zorgt voor een natuurlijkere pas en rit.

Suunto is een van de coolste sporthorloges die er zijn. Compleet met ingebouwde hoogtemeter, barometer en kompas, de Suunto Vector is perfect voor bijna elke buitenactiviteit.

In 1936 richtte de Finse ori?ntalist Tuomas Vohlonen Suunto op. (Voor degenen onder u die het niet weten, ori?ntatielopen verwijst naar sporten die navigatievaardigheden vereisen en een kaart en kompas gebruiken om door verschillende terreinen te navigeren.) Voor het geval u dacht dat ori?ntatielopen u niet kwalificeert om wereldklasse te maken GPS & sporthorloges, Vohlonen was ook de uitvinder van het met vloeistof gevulde kompas. Suunto is gevestigd in Vantaa, Finland.

Niet alleen zijn Suunto's extreem hi-tech, duurzaam en vrijwel perfect voor elke activiteit die u wilt doen, ze zien er heel, heel cool uit. Zo cool dat Suunto-horloges zijn gespot in verschillende films en tv-programma's.

Akcja: ForaWątkiSzukajZaloguj
Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.
Dowiedz się więcej.