AWANS INFORMACJE FORUM Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE

Nauczyciel, profesor, reforma : 
Dla nauczycieli, wykładowców, o reformie... 
Idź do wątku: <---->
Akcja: ForaWątkiNowy wątekSzukajZaloguj
pour ne pas avoir de vessie
Autor: Banning (IP zapamiętane)
Data: 08 maj 2020 - 11:28:14

Wat ik deed en ik heb er geen spijt van. Ik vind het een van de beste dingen die ik heb gedaan om mijn prestaties en zelfvertrouwen als hardloper te vergroten. Ik jog, ren en dans met overgave. Ik doe yoga en nies zonder angst. Ik hydrateer rijkelijk.

Dit zette me aan het denken over welke andere lichaamsaanpassingen ik heb gemaakt of moet maken om verder en langer op paden te reizen als mijn beste zelf.

Ik vertelde mijn kapper dat ik mijn haar wilde laten uitgroeien, zodat ik het in een paardenstaart kon verzamelen. Een staart die in mijn nek stuitert als ik ren, geeft me kracht. Ik kan niet volledig uitleggen waarom dit me kracht geeft, maar het heeft misschien iets te maken met toen ik een kind was. Ik had altijd lang haar en een paardenstaart, en ik herinner me dat Nike Cortez Herren ik door het bos rende terwijl mijn haar over mijn rug slingerde en me zo levendig voelde. Mijn stylist merkte op dat hij niet vond dat lang haar er goed uitzag bij vrouwen in de vijftig. Nou dan. Ik ben van styliste veranderd.

Als ik aan zweetbandjes denk, gooi mijn geest me in een kolkende plas regenboogwater en spuwt me de jaren 80 in. Olivia Newton-John's "Physical" speelt, en er zijn honderden gloeiend perfecte twintigers die bicep-krullen doen die bedekt zijn met neonkleuren en beenwarmers.

Ik weet zeker dat je dezelfde visie hebt. Maar misschien is de jouwe dichter bij huis.

Je wordt teruggebracht naar kleermakerszit op de vloer van je woonkamer, leunend tegen de gestreepte bank die al lang in de prullenbak is gegooid of gedoneerd. Je moeder of vader haalt helaas een fotoalbum tevoorschijn en laat hun jongere versie zien, een wonder in flamingo-roze, en je rolt lachend op de Adidas Zx Flux Damen grond na te roepen: "omg dit is niet echt!"

We kennen de look. Voorhoofd en polsen die de zwetende stof dragen. Je doet misschien niet eens aan lichaamsbeweging. Ze zien er gewoon zo cool uit om te dragen.

Eigenlijk, in de jaren '80, om dat decennium weer op gang te brengen ... toen begon de hele "athleisure" -beweging. Het was cool om trainingsuitrusting te dragen als je niet echt aan het trainen was of aan lichaamsbeweging deed. Zweetbanden en polsbandjes (en beenwarmers) waren als kettingen of sjaals!

We hebben onze hardloopschoenen, date night kicks, trouwschoenen, slippers, slip-ons, gewichthefschoenen misschien, maar hebben we 'casual' schoenen voor het dagelijks leven?

Misschien is uw antwoord "natuurlijk!" En dat is fantastisch. Omdat we nog MEER hebben voor je schoenenkast.

Maar als je op mij lijkt, is het idee van casual schoenen voor je 'levensstijl' ... verwarrend.

Ik draag mijn hardloopschoenen niet alleen als Nike Air Max 720 Mujer casual schoenen? Kan ik meer dan alleen flats, slippers of slip-on schoenen van vijf dollar combineren met mijn spijkerbroek?

Ja, ja dat kan. En we zijn verliefd geworden op een aantal van deze merken en hun casual, lifestyle, ook wel bekend als athleisure, schoenen de afgelopen maanden.

De schoenen hierboven?

Shea (groene broek) draagt ??het krijtwit / parelgrijs adidas alphabounce voor dames - de sokachtige pasvorm en het extreem zachte schuim geven deze schoen een "ja" voor de hele dag comfort.

En Dustin, wat sommigen van ons "de coole vader" van de groep noemen, maakt het leuk met zijn adidas Stan Smiths. Comfortabel en klassiek. Een terugkeer naar 1973 met bijgewerkte technologie, ademend vermogen, pasvorm en gevoel, deze schoen past zeker bij jeans, broeken, koorden of kilo's, waar Adidas Zx Flux Damen je ook van houdt.

Met zo veel om uit te kiezen, weten we dat je een lifestyle-schoen vindt die bij je past.

Re: pour ne pas avoir de vessie
Autor: bibibeny (IP zapamiętane)
Data: 11 maj 2020 - 12:06:44

[prideinclusive.com]]bue ray[/url]We went through 46 hours to locate a best choice for you and it is a 2020 Latest Amplified Hd, which accompanies every single astounding element you ever need. It is the Best Indoor Tv Antennas accessible in the market today. Be that as it may, in the event that you would prefer not to spend large sum on Indoor Tv Antennas, at that point you ought to go with Hdtv Antenna Tv Antenna which accompanies all the fundamental highlights one could expect in Indoor Tv Antennas.

Akcja: ForaWątkiSzukajZaloguj
Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.
Dowiedz się więcej.