AWANS INFORMACJE FORUM Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE

Nauczyciel, profesor, reforma : 
Dla nauczycieli, wykładowców, o reformie... 
Idź do wątku: <---->
Akcja: ForaWątkiNowy wątekSzukajZaloguj
Moje wesele, przypadek okna, sukni ślubnej i innych
Autor: Shoa (IP zapamiętane)
Data: 02 sie 2018 - 11:12:01

Jestem inżynierem. Zajmuje się przede wszystkim elektroniką. Pół roku temu wziąłem ślub. Wiecie, mimo całkiem niezłych zarobków w mojej branży zorganizowanie wesela oraz samej uroczystości wiąże się z dużymi wydatkami. Rodzina jak wiecie z pewnością, oczekuje, że skoro skończyłem politechnikę, to będę wydawał nie wiadomo jakie przyjęcie. Cóż, z jednej strony osobiście miałem to za nieważne, aby zaspokoić ich oczekiwania, jednakże z czasem spojrzałem na to inaczej. Nie chciałem sobie nawet wyobrażać tych wszystkich narzekań za moimi plecami.
Wydatki zaczęły się, gdy dostrzegłem jak z konta zniknęła pokaźna czterocyfrowa sumka. Moja obecna małżonka była umówiona ze swoją przyjaciółką. Zastanawiałem się przez moment jak możliwe było to, żeby wydać aż tyle w ciągu jednego popołudnia, ale później spojrzałem na miejsce, w którym dokonano płatność. Salon przy ulicy Lea. Już wszystko wiedziałem. To po prostu była suknia ślubna. Zrozumiałem to i nic nie mówiłem. Chciałem, aby moja żona miała to, co sobie wymarzyła. Wiedziałem jednak, że za parę dni była umówiona z tą samą znajomą w nieznanym mi celu. Myślałem co to może znaczyć. Pewnie chciały wybrać sukienkę dla Ani (bo tak ma na imię druhna). Sprawdzam jakiś czas później stan konta i co... Znika kolejna ładna sumka, a dziewczyny wracają z pełnymi torbami. No cóż, dowiedziałem się, że suknia to jednak nie wszystko, potrzebna jest jeszcze specjalna bielizna, stroiki, biżuteria i inne dodatki ślubne.