AWANS INFORMACJE FORUM Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE

Nauczyciel, profesor, reforma : 
Dla nauczycieli, wykładowców, o reformie... 
Idź do wątku: <---->
Akcja: ForaWątkiNowy wątekSzukajZaloguj
Idˇ do strony: 12-->
Bieżąca strona: 1 z 2
pytanie do Lizzy
Autor: monika (IP zapamiętane)
Data: 28 lip 2006 - 09:56:16

Przez 2 lata pracowałam jako nauczyciel języka polskiego, jestem nauczycielem kontraktowym. Od roku pracuję na czas nieokreślony jako nauczyciel - bibliotekarz w Nauczycielskim Kolegium Języków Obcych. We wrześniu mam zamiar rozpocząć staż na nauczyciela mianowanego. Na stronie
<www.literka.pl/tabela-kontraktowy.html> poczytałam sobie o wymogach, dokumentach które trzeba mieć na potwierdzenie i szczerze mówiąc trochę mnie to zaniepokoiło. Przecież jako nauczyciel - bibliotekarz pracujący z dorosłą młodzieżą jakim cudem zbiorę połowę tych potrzebnych dokumentów? Jako polonista pracujący w podstawówce, gimnazjum czy szkole średniej nie miałabym z tym problemu - w szkołach takich zawsze jest co do roboty. A tutaj? Co niby można ciekawego zrobić?????? Odpadną ciekawe konspekty- scenariusze lekcji, wycieczki, pikniki, współpraca z rodzicami, analizy testów, sprawdzianów, autorskie programy współpracy z poradniami, opis rozwiązanych problemów dydaktycznych i wychowawczych...itd., itd............. masakra... już się boję... poradź mi coś... jesteś w komisji... miałaś już takie osoby - tzn. - nauczyciela - bibliotekarza z NKJO?

Re: pytanie do Lizzy
Autor: zdzisław (IP zapamiętane)
Data: 28 lip 2006 - 11:26:25

Można zrobić i dyplomowanego. Moja znajoma jest bibliotekarką, która jest w trakcje ścieżki. Będę się z nią widział dopiero we wrześniu.
Pozdrawiam

Autor: Elizawieta (IP zapamiętane)
Data: 28 lip 2006 - 20:21:37

Do "zdzisława" - Dlaczego udajesz mężczyznę, Agatko?

Autor: Eliza (IP zapamiętane)
Data: 29 lip 2006 - 16:19:30

Ela już ci tłumaczyła Elizawieto, a ty dlaczego masz podobne imię do mojego?

Autor: bronia (IP zapamiętane)