AWANS INFORMACJE FORUM Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE

Nauczyciel, profesor, reforma : 
Dla nauczycieli, wykładowców, o reformie... 
Idź do wątku: <---->
Akcja: ForaWątkiNowy wątekSzukajZaloguj
KWALIFIKACJE ANGLISTY
Autor: Agast 22 (IP zapamiętane)
Data: 26 kwi 2006 - 07:56:49

Zwracam się z prośbą o udzielenie mi odpowiedzi na pytanie dotyczące moich kwalifikacji.Otóż pracuję w szkole ponadgimnazjalnej od 8 lat, posiadam dyplom ukończenia Nauczycielskiego Kolegium Językowego o specjalności język angielski bez tytułu licencjata.Ukończyłam również studia magisterskie uzupełniające na wydziale pedagogicznym o kierunku dydaktyka języków obcych( w momencie przyjmowania się na te studia nie był wymagany licencjat, dlatego go nie robiłam), jestem nauczycielem mianowanym i obecnie kończę staż na nauczyciela dyplomowanego.W świetle obowiązujących przepisów wydaje mi się, że mam, kwalifikacje do nauczania języka angielskiego (kolegium), ale czy oby z całą pewnością, bo nie mam licencjata.Nikt do tej pory nie kwestionował moich kwalifikacji, ale boję się , że jednak stracę pracę po 31.08.2006, bo nie jestem pewna czy kolegium bez licencjata, ale z mgr z dydaktyki są w moim przypadku wystarczającymi kwalifikacjami.Bardzo proszę o jednoznaczną odpowiedź, bo interpretacja rozporządzenia MENis jest różnorodna.
Z góry serdecznie dziękuję

Re: KWALIFIKACJE ANGLISTY
Autor: obca (IP zapamiętane)
Data: 26 kwi 2006 - 18:22:36

wątek był już niżej komentowany

Data: 27 kwi 2006 - 06:50:13

Wcale z nich jasno nie wynika sad smiley, bo interpretacje są różne.Jeśli nie ma nic w rozporządzeniu o licencjacie, to znaczy, że mam przestać się zamartwiać?Czy może dla ministerstwa "dyplom kolegium to licencjat"?sama juz nie wiem dlatego pytam.

Autor: Kasia (IP zapamiętane)
Data: 27 kwi 2006 - 21:29:33

musisz zdać egzamin licencjacki lub certyfikat. Nie masz kwalifikacji ze znajomości języka.

Autor: Agast22 (IP zapamiętane)
Data: 28 kwi 2006 - 11:22:17