Katalog
-> Dla nauczyciela -> Język niemiecki -> Artykuły
- Literatur im Fremdsprachenunterricht- Auseinadersetzung Joanna Trześniowska
- WENIGER IST MEHR – ZUR ERKLÄRSPRACHE IM GRAMMATIKUNTERRICHT Dorota Tucka
- "Draussen vor der Tür? von Wolfgang Borchert ? Begründung des Titels Krystyna Wala
- „ Łatwo zapamiętujemy to, co nas bawi, wzrusza, dziwi — emocje, jak je wywoływać i wykorzystywać” Magdalena Janicka
- Anglicyzmy w języku niemieckim Paulina Mikołajczyk-Dróżka
- artykuł Jak uczyć się efektywnie Marta Friedrich
- Ausgewählte Gedichte zur Osterzeit Brygida Cyron
- Auswahlaufgaben - ihre Vor- und Nachteile bei der Testdurchführung im Fremdschprachenunterricht Joanna Wojcieszak-Żyto
- Baśń w nauczaniu języka niemieckiego w szkole podstawowej Grażyna Wójcik-Josicz, Beata Hernik-Gnaś
- Czasopisma na lekcjach języka niemieckiego Elżbieta Malec
- Czy uczenie się języka niemieckiego musi być tak bolesne? Mirosława Dondalska
- Das bekannte und unbekannte Land Baden-Württemberg Katarzyna Zielińska
- Die Rolle der Hausarbeiten im Fremdsprachenunterricht Elżbieta Malczyńska
- Die Einsamkeit des Menschen dargestellt in Franz Kafkas Die Verwandlung. Barbara Serafin
- Die Möglichkeiten der Uberprüfung des Leseverstehens. Das Leseverstehen und seine Rolle im DaF � Unterricht Barbara Flis
- Drugi język obcy w gimnazjum Magdalena Braksator
- Dysleksja a nauka języków obcych Izabela Jaroń -Romanowska
- Efektywność lekcji języka niemieckiego Iwona Reszelska
- Ein Fest in meinem Heimatsland. Barbara Serafin
- Emotikony na lekcji języka niemieckiego w gimnazjum Ewa Samborska
- Frischer Geist statt alter Geister - sprawozdanie z seminarium w Austrii Iwona Lewandowska
- Funkcje muzyki w nauczaniu języka niemieckiego Ewa Myśler-Perlińska
- GRAMATIK? DAS IST JA INTERESSANT! – METHODEN DES KREATIVEN GRAMMATIKUNTERRICHTS Dorota Tucka
- Gry dydaktyczne na lekcji języka obcego - artykuł Krystyna Wala
- Gry i zabawy na lekcjach języka niemieckiego Iwona Tunowska
- Gültig, zuverlässig und objektiv kontrolieren Joanna Wojcieszak-Żyto
- Hemmungen abbauen, die Schüler zum Sprechen bringen, aber wie? Anna Dobrowolska, Danuta Piskorek
- Hospitowanie lekcji języka obcego u nauczyciela stażysty Barbara Witkowska
- Impulsy pobudzające do mówienia i pisania na lekcjach języka niemieckiego Ewa Myśler-Perlińska
- Internet na lekcjach języków obcych Grzegorz Dobek
- Jak postępować z uczniem dyslektycznym na lekcji języka obcego? Małgorzata Nagrodzka
- Jak praktycznie zbliżyć się do Europy? Urszula Juszczyszyn
- Jak uczyć dzieci w okresie wczesnoszkolnym języka obcego? Gabriela Bals - Sawicka
- JĘZYK OJCZYSTY I CECHY INDYWIDUALNE UCZNIA - ICH WPŁYW NA PRZYSWAJANIE JĘZYKA OBCEGO Agnieszka Adamek-Grzybek
- Kontrola i techniki oceniania w nauczaniu języków obcych Maria Ryba
- Krótka historia powstania kolędy pt. "Cicha Noc" Wioleta Klimas-Budniakiewicz
- Landeskunde im Fach Deutsch als Fremdsprache Anna Kluczny
- Landeskunde und ihre Rolle im Fremdsprachenunterricht Brygida Cyron
- Lekcja języka obcego Anna Tokarska
- Lerntechniken zum Wortschatzerwerb Elżbieta Skraba
- Lesen im Wandel der Methode Joanna Trześniowska
- Lyrik im FSU: Gedicht- Konkrete Poesie Joanna Trześniowska
- Märchen im Fremdsprachenunterricht Joanna Trześniowska
- Methodische Hinweise für die Deutschlehrer zu den Infinitivkonstruktionen Aleksandra Mędzela
- Metoda projektów w praktyce szkolnej - prezentacja państw niemieckojęzycznych (Niemcy, Austria, Szwajcaria) Katarzyna Barcz
- Metodologia zadaniowa czy symulacja globalna? Barbara Lewińska
- METODY AKTYWIZUJĄCE W NAUCZANIU JĘZYKA NIEMIECKIEGO W SZKOLE ŚREDNIEJ. Ewelina Pielka
- Moje zasady pracy z uczniem uzdolnionym Monika Maziec
- Motywowanie - sztuką nauczania języków obcych Agata Bąk
- Możliwość włączenia niemieckich gier i zabaw językowych w całość procesu kształcenia uczniów kl. I - III Małgorzata Jastrzębska
[ 1 ][ 2 ][ 3 ] >> (od 1 do 50 z 101)
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |