Katalog Grażyna Lipska Różne, Różne Analiza porównawcza wyników ankiet wypełnionych przez uczniów osiągających wysokie wyniki dydaktyczna i ich rodziców w styczniu 2002 roku.Analiza porównawcza wyników ankiet wypełnionych przez uczniów osiągających wysokie wyniki dydaktyczna i ich rodziców w styczniu 2002 roku.1. Czy uczeń potrafi zorganizować sobie czas?zdaniem ucznia: tak - 26% raczej tak - 48% raczej nie - 26% nie - 0% zdaniem rodzica: tak - 75% raczej tak - 20% raczej nie - 0% nie - 5% 2. Czy frekwencja ma wpływ na osiągane przez ucznia wyniki? zdaniem ucznia: tak - 35% raczej tak - 35% raczej nie - 17% nie - 13% zdaniem rodzica: tak - 75% raczej tak - 10% raczej nie - 5% nie - 10% 3. Czy uczeń jest przeciążony pracą związaną z obowiązkami szkolnymi? zdaniem ucznia: tak - 61% raczej tak - 30% raczej nie - 9% nie - 0% zdaniem rodzica: tak - 5% raczej tak - 30% raczej nie - 50% nie - 15% 4. Czy uczeń odnosi korzyści z uzyskiwania wysokich wyników dydaktycznych? zdaniem ucznia: tak - 87% nie - 13% zdaniem rodzica: tak - 100% nie - 0% 5. Czy uczeń ponosi koszty związane z uzyskiwaniem wysokich wyników dydaktycznych? zdaniem ucznia: tak - 96% nie - 4% zdaniem rodzica: tak - 80% nie - 20% Dyskusja wyników analizy. 1. Odpowiedzi uczniów i rodziców na pytania ankiety różnią się. 2. W przypadku oceniania stopnia przeciążenia ucznia obowiązkami szkolnymi i kosztami ponoszonymi przez ucznia różnice te są bardzo duże. Działania: 1. Przedstawić wynik analizy porównawczej na spotkaniu Nauczycielskiej Grupy Samorozwoju. 2. Poinformować Radę Pedagogiczną o wyniku analizy porównawczej. Opracowanie: Grażyna Lipska Wyświetleń: 978
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |