Katalog

Grażyna Lipska
Różne, Różne

Analiza porównawcza wyników ankiet wypełnionych przez uczniów osiągających wysokie wyniki dydaktyczna i ich rodziców w styczniu 2002 roku.

- n +

Analiza porównawcza wyników ankiet wypełnionych przez uczniów osiągających wysokie wyniki dydaktyczna i ich rodziców w styczniu 2002 roku.

1. Czy uczeń potrafi zorganizować sobie czas?
zdaniem ucznia:
tak - 26%
raczej tak - 48%
raczej nie - 26%
nie - 0%

zdaniem rodzica:
tak - 75%
raczej tak - 20%
raczej nie - 0%
nie - 5%

2. Czy frekwencja ma wpływ na osiągane przez ucznia wyniki?
zdaniem ucznia:
tak - 35%
raczej tak - 35%
raczej nie - 17%
nie - 13%

zdaniem rodzica:
tak - 75%
raczej tak - 10%
raczej nie - 5%
nie - 10%

3. Czy uczeń jest przeciążony pracą związaną z obowiązkami szkolnymi?
zdaniem ucznia:
tak - 61%
raczej tak - 30%
raczej nie - 9%
nie - 0%

zdaniem rodzica:
tak - 5%
raczej tak - 30%
raczej nie - 50%
nie - 15%

4. Czy uczeń odnosi korzyści z uzyskiwania wysokich wyników dydaktycznych?
zdaniem ucznia:
tak - 87%
nie - 13%

zdaniem rodzica:
tak - 100%
nie - 0%

5. Czy uczeń ponosi koszty związane z uzyskiwaniem wysokich wyników dydaktycznych?
zdaniem ucznia:
tak - 96%
nie - 4%

zdaniem rodzica:
tak - 80%
nie - 20%

Dyskusja wyników analizy.

1. Odpowiedzi uczniów i rodziców na pytania ankiety różnią się.
2. W przypadku oceniania stopnia przeciążenia ucznia obowiązkami szkolnymi i kosztami ponoszonymi przez ucznia różnice te są bardzo duże.

Działania:

1. Przedstawić wynik analizy porównawczej na spotkaniu Nauczycielskiej Grupy Samorozwoju.
2. Poinformować Radę Pedagogiczną o wyniku analizy porównawczej.

Opracowanie: Grażyna Lipska

Wyświetleń: 978


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.