Katalog Renata Stefanek, 2019-07-04 Wierzchlas Język angielski, Konspekty konspekt lekcji języka angielskiegoKonspekt lekcji języka angielskiego w klasie II d Szkoła Podstawowa nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Wieluniu Nauczyciel prowadzący: mgr Renata Stefanek Data: 30.06.2019 r. Temat: Słuchamy historyjki 6. i śpiewamy piosenkę “In this town”. Cele lekcji: Ogólne: • Słuchanie historyjki i wskazywanie brakujących słów • Śpiewanie piosenki „In this town” • Poznanie konstrukcji „there is” • Utrwalenie nazw miejsc odwiedzanych na wakacjach Szczegółowe: Uczeń: • Słucha historyjki i uzupełnia ją brakującymi słowami, • Używa konstrukcji „there is” w zdaniach twierdzących i pytających, • Potrafi zaśpiewać piosenkę „In this town” • Potrafi nazwać miejsca odwiedzane podczas wakacji, • Potrafi dopasować odpowiednio słowa do obrazków. Metody pracy: Warm-up (rozgrzewka), asymilacji wiedzy, wykorzystania wiedzy w praktyce Formy pracy: Indywidualna, cała klasa Materiały dydaktyczne: Podręcznik i zeszyt ćwiczeń „Tiger 2”, karty obrazkowe, karty wyrazowe, prezentacja multimedialna z kartami z historyjki Tok lekcji: Część lekcji Procedura Czas Część wstępna 1. Powitanie, przedstawienie celów lekcji. 2. Warm-up – nauczyciel pokazuje dzieciom kartę obrazkową z wizerunkiem postaci i pyta „Where’s Sue?” dzieci mają za zadanie odgadnąć. Nauczyciel prosi kilkoro uczniów, aby zajęli jego miejsce. Część zasadnicza 1. Nauczyciel pyta dzieci, czy pamiętają historyjkę. Wyświetla na tablicy karty obrazkowe z historyjki i zadaje dzieciom różne pytania ich dotyczące. 2. Nauczyciel prosi uczniów o posłuchanie historyjki i podanie brakujących nazw, zatrzymuje nagranie po każdej pauzie, a dzieci podają odpowiednie słowa. 3. Nauczyciel prosi uczniów o wyjęcie wyciętych przez siebie kart obrazkowych. Tłumaczy uczniom, że ich zadaniem jest posłuchanie piosenki i ułożenie kart obrazkowych w odpowiedniej kolejności. 4. Uczniowie wspólnie z nauczycielem układają na tablicy duże karty obrazkowe w kolejności z piosenki. 5. Nauczyciel prosi uczniów o opowiedzenie, co jest w mieście przy użyciu konstrukcji „there’s”. 6. Nauczyciel prosi uczniów o wspólne zaśpiewanie piosenki „In this town” 7. Nauczyciel pokazuje uczniom karty wyrazowe i prosi uczniów o dopasowanie ich do obrazków. 8. Nauczyciel zbiera karty obrazkowe, wybiera jedną z nich i prosi uczniów o odgadnięcie miejsca przy użyciu konstrukcji „Is there..?” W zabawie bierze udział kilkoro uczniów. 9. Nauczyciel wskazuje uczniom karty wyrazowe i prosi o dopasowanie do nich obrazków. * 9. Nauczyciel prosi uczniów o ułożenie wyrazu z rozsypanych liter, które wyświetla uczniom na tablicy. Część końcowa 1. Nauczyciel podsumowuje lekcję z uczniami, pyta czego się nauczyliście dzisiaj? 2. Nauczyciel zadaje pracę domową (ćw. 1/62) 3. Pożegnanie, uporządkowanie pracowni. Wyświetleń: 0
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |