AWANS INFORMACJE FORUM Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE


Katalog

Joanna Musiał-Kieruczenko, 2019-06-18
Łódź

Język angielski, Konspekty

Lekcja otwarta język angielski

- n +

Konspekt lekcji koleżeńskiej z języka angielskiego w klasie I Tb
Data: 04. 06. 2019r.
Nauczyciel prowadzący: Joanna Musiał-Kieruczenko

Temat lekcji: Advertising

CELE LEKCJI:
wprowadzenie nowego słownictwa dotyczącego reklamy
ćwiczenie nowego słownictwa
ćwiczenie umiejętności budowania pytań
doskonalenie umiejętności pracy w parach
doskonalenie umiejętności czytania ze zrozumieniem

ETAPY LEKCJI:

I Wprowadzenie (10 minut)
Nauczyciel pyta uczniów jakie znają formy reklamy, w jaki sposób sklepy czy firmy reklamują swoje produkty lub usługi. Nauczyciel przedstawia cele lekcji. Dziś uczniowie poznają różne sposoby docierania do klientów i będą umieli nazwać je po angielsku.
Nauczyciel pokazuje uczniom ilustracje i materiały autentyczne lub prezentuje fragmenty muzyczne będące formą reklamy, nazywa je wspólnie z uczniami a nowe zwroty zapisuje na tablicy.
Nowe zwroty: banner, billboard, classified ads, commercial, endorsement, advertising leaflet, flyer, jingle, logo, pop-up ad, slogan, spam, stealth marketing, free samples, business card

II Praktyka (5 minut)
Uczniowie czytają nowe zwroty z tablicy i grają w „zmazywankę”, czytają też zmazane zwroty aż pozostanie pusta tablica. Uczniowie ćwiczą zapamiętywanie nowych wyrażeń.

III Praktyka (5 minut)
Uczniowie uzupełniają ćwiczenie w podręczniku nowymi słowami

IV Praktyka (10 minut)
Uczniowie czytają tekst ze zrozumieniem, odpowiadają na pytania do tekstu, wypisują nowe słowa z tekstu dotyczące tematu lekcji. (on special offer, glossy magazines, advertising campaigns, insider knowledge, luxury goods, marketing agency, influence, promote, research, persuade, trick, display, target, launch)

V Produkcja (10 minut)
Uczniowie pracując w parach układają 2 pytania z użyciem nowego słownictwa z tekstu , sprawdzają pytania z nauczycielem, zmieniają miejsca i zadają pytania innym uczniom.

VI Podsumowanie (5 minut)
Uczniowie ponownie przypominają sobie słowa poznane na lekcji, które były zapisane na tablicy i zostały zmazane.
Nauczyciel pyta: Name positive and negative aspects of advertising. How does advertising affect our lives?

Praca domowa: wykonaj ćwiczenie 5 i 6 str. 69 w podręczniku. Są to ćwiczenia leksykalne z wykorzystaniem nowego słownictwa poznanego na tej lekcji dotyczącego reklamy.

Zgłoś błąd    Wyświetleń: 0


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.


BAROMETR


1 2 3 4 5 6  
Oceń artukuł!



Ilość głosów: 0

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.
Dowiedz się więcej.