AWANS INFORMACJE FORUM Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE


Katalog

Patrycja Tutak, 2019-06-18
Lubin

Język angielski, Konspekty

Scenariusz Lekcji Otwartej

- n +

SCENARIUSZ LEKCJI OTWARTEJ

Nauczyciel: Patrycja Tutak
Przedmiot: Języka angielski
Klasa: VIII A
1. Czas trwania: 45 minut
2. Temat lekcji: „Graffiti: school art or vandalism? Graffiti - sztuka czy wandalizm?”. Rozwijanie umiejętności czytania i mówienia.
3. Dotychczasowa wiedza I umiejętności uczniów
a) uczniowie znają: podstawowe słownictwo związane ze sztuką.
b) uczniowie potrafią: odpowiadać na pytania w czasie teraźniejszym.
4. Cele językowe lekcji:
Po lekcji uczeń powinien:
a) zapamiętać i utrwalić: słownictwo związane ze sztuką uliczną (wandalizm, sztuka uliczna, kontrowersyjny itp)
b) rozumieć: pytania, wypowiedź na temat sztuki ulicznej
c) umieć: wydawać opinie na temat sztuki ulicznej
5. Cele wychowawcze: praca indywidualna, praca w parach/grupach

PRZEBIEG LEKCJI
Faza wstępna:

Powitanie:
Nauczyciel wita się z klasą I sprawdza obecność
Nauczyciel przedstawia klasie temat lekcji oraz omawia jej cele.
Rozgrzewka Językowa:
Nauczyciel zadaje klasie pytanie „What is graffiti?” Uczniowie zastanawiają sie nad terminem „grafitti” - ochotnicy odpowiadają na pytanie
Faza ćwiczeniowa:
Uczniowie odpowiadają na pytania w parach
Nauczyciel prosi ochotników o odpowiedź
c) Uczniowie czytają tekst a następnie wybierają poprawne odpowiedzi
d) Nauczyciel sprawdza odpowiedzi
e) Uczniowie odpowiadają na pytania zgodnie z treścią tekstu
f)Nauczyciel sprawdza odpowiedzi
g) Uczniowie oglądają fragment programu BBC na temat graffiti w angielskim mieście Bristol. Na podstawie informacji zawartych w nagraniu wybierają właściwą odpowiedź, którą zapisują w zeszycie.
h)Nauczyciel sprawdza odpowiedzi
i)Uczniowie w parach odpowiadają na pytania na temat sztuki ulicznej
j) Nauczyciel prosi kilku uczniów o odpowiedź
Zakończenie lekcji:
Uczniowie w grupach rozmawiają na temat graffiti - wydają opinie , czy ich zdanie, czy jest to sztuka czy wandalizm?
Nauczyciel wyświetla klasie zdjęcia lubińskich graffiti, pyta uczniów o opinię, następnie podsumowuje lekcję a następnie żegna się z klasą.
ZADANIE DODATKOWE: wisielec learningapps.org.
Zgłoś błąd    Wyświetleń: 0


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.


BAROMETR


1 2 3 4 5 6  
Oceń artukuł!



Ilość głosów: 0

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.
Dowiedz się więcej.