Katalog Monika Kazimierczak, 2019-03-05 Brzeziny Język angielski, Konspekty They write apps! - Oni tworzą aplikacje. klas IV szkoła podstawowaKonspekt lekcji języka angielskiego kl. IV They write apps! - Oni tworzą aplikacje. Cele ogólne: • Wprowadzenie nazw czynności codziennych i pór dnia i nocy • Ćwiczenie umiejętności czytania ze zrozumieniem • Utrwalenie umiejętności udzielania odpowiedzi na pytania ogólne w czasie prezent simple (3 os. l.mn.) Cele szczegółowe: • Uczeń podpisuje i nazywa obrazki przedstawiające czynności codzienne • Uczeń nazywa i podpisuje obrazki przedstawiające pory dnia • Uczeń czyta tekst i udziela odpowiedzi na pytania do tekstu. • Uczeń rozwiązuje quiz sprawdzający zrozumienie zagadnień omawianych na lekcji Pomoce: • Podręcznik, tablica interaktywna, zeszyt ćwiczeń, gra on line przygotowana na stronie www.kahoo.it, smartphony, plansze z QR kodami Metody pracy: • Praca z całą klasą • praca w grupach • praca indywidualna Tok lekcji: I. Wprowadzenie. 5min. Uczniowie oglądają obraz wyświetlany na tablicy interaktywnej i zastanawiają się, co on przedstawia. Uczniowie odgadują treść tematu dzisiejszej lekcji. II. Ćwiczenie 1 10min. Uczniowie słuchają, a następnie powtarzają wymowę słówek wprowadzanych na zajęciach. (podręcznik str.89) Uczniowie podpisują obrazki z podręcznika w zeszycie, a następnie rozwiązują zadanie na tablicy interaktywnej sprawdzając poprawność rozwiązania. III. Ćwiczenie 2 5 min. Uczniowie słuchają, a następnie powtarzają wymowę słówek wprowadzanych na III. Ćwiczenie 2 10 min. Nauczyciel, w ramach powtórzenia i przypomnienia zasad udzielania krótkich odpowiedzi zadaje uczniom pytania typu: Do you have a shower in the morning? Do they go to school on Saturday? Uczniowie dzielą się na zespoły dwuosobowe i chodzą po klasie szukając kart z QR kodami. Skanują je smart fonami, czytają wyświetlony tekst i odpowiadają na pytania do tekstu. Zapisują odpowiedzi w zeszycie. Uczniowie sprawdzają swoje odpowiedzi z wyświetlanymi na tablicy. IV. Ćwiczenie 3 15min. Uczniowie samodzielnie lub w grupach dwuosobowych przystępują do rozwiązywania quizu sprawdzającego stopień zrozumienia tematu i ilość zapamiętanych słówek. Uczniowie wchodzą na stronę www.kahoo.it i logują się do gry, następnie rozwiązują quiz. Ci którzy uzyskali 100% poprawnych odpowiedzi otrzymują piątkę. Po każdym pytaniu, jeśli pojawiły się błędne odpowiedzi nauczyciel wyjaśnia, dlaczego dana odpowiedź jest poprawna. Uczniowie dokonują ewaluacji zajęć. V. Zadanie pracy domowej 1 min. Uczniowie wychodząc z lekcji skanują QR kod z zadaniem domowym, którym jest gra przygotowana na stronie www.learningapps.org Wyświetleń: 0
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |