AWANS INFORMACJE FORUM Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE


Katalog

Monika Kazimierczak, 2019-03-05
Brzeziny

Język angielski, Konspekty

They write apps! - Oni tworzą aplikacje. klas IV szkoła podstawowa

- n +

Konspekt lekcji języka angielskiego
kl. IV

They write apps! - Oni tworzą aplikacje.
Cele ogólne:
• Wprowadzenie nazw czynności codziennych i pór dnia i nocy
• Ćwiczenie umiejętności czytania ze zrozumieniem
• Utrwalenie umiejętności udzielania odpowiedzi na pytania ogólne w czasie prezent simple (3 os. l.mn.)
Cele szczegółowe:
• Uczeń podpisuje i nazywa obrazki przedstawiające czynności codzienne
• Uczeń nazywa i podpisuje obrazki przedstawiające pory dnia
• Uczeń czyta tekst i udziela odpowiedzi na pytania do tekstu.
• Uczeń rozwiązuje quiz sprawdzający zrozumienie zagadnień omawianych na lekcji
Pomoce:
• Podręcznik, tablica interaktywna, zeszyt ćwiczeń, gra on line przygotowana na stronie www.kahoo.it, smartphony, plansze z QR kodami
Metody pracy:
• Praca z całą klasą
• praca w grupach
• praca indywidualna
Tok lekcji:
I. Wprowadzenie. 5min.
 Uczniowie oglądają obraz wyświetlany na tablicy interaktywnej i zastanawiają się, co on przedstawia.
 Uczniowie odgadują treść tematu dzisiejszej lekcji.
II. Ćwiczenie 1 10min.
 Uczniowie słuchają, a następnie powtarzają wymowę słówek wprowadzanych na zajęciach. (podręcznik str.89)
 Uczniowie podpisują obrazki z podręcznika w zeszycie, a następnie rozwiązują zadanie na tablicy interaktywnej sprawdzając poprawność rozwiązania.
III. Ćwiczenie 2 5 min.
Uczniowie słuchają, a następnie powtarzają wymowę słówek wprowadzanych na III. Ćwiczenie 2 10 min.
 Nauczyciel, w ramach powtórzenia i przypomnienia zasad udzielania krótkich odpowiedzi zadaje uczniom pytania typu: Do you have a shower in the morning? Do they go to school on Saturday?
 Uczniowie dzielą się na zespoły dwuosobowe i chodzą po klasie szukając kart z QR kodami. Skanują je smart fonami, czytają wyświetlony tekst i odpowiadają na pytania do tekstu. Zapisują odpowiedzi w zeszycie.
 Uczniowie sprawdzają swoje odpowiedzi z wyświetlanymi na tablicy.
IV. Ćwiczenie 3 15min.
 Uczniowie samodzielnie lub w grupach dwuosobowych przystępują do rozwiązywania quizu sprawdzającego stopień zrozumienia tematu i ilość zapamiętanych słówek.
 Uczniowie wchodzą na stronę www.kahoo.it i logują się do gry, następnie rozwiązują quiz. Ci którzy uzyskali 100% poprawnych odpowiedzi otrzymują piątkę.
 Po każdym pytaniu, jeśli pojawiły się błędne odpowiedzi nauczyciel wyjaśnia, dlaczego dana odpowiedź jest poprawna.
 Uczniowie dokonują ewaluacji zajęć.
V. Zadanie pracy domowej 1 min.
 Uczniowie wychodząc z lekcji skanują QR kod z zadaniem domowym, którym jest gra przygotowana na stronie www.learningapps.org
Zgłoś błąd    Wyświetleń: 0


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.


BAROMETR


1 2 3 4 5 6  
Oceń artukuł!



Ilość głosów: 0

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.
Dowiedz się więcej.