AWANS INFORMACJE FORUM Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE


Katalog

Małgorzata Woźniak, 2019-03-06
Młodocin Mniejszy

Matematyka, Plany rozwoju zawodowego

Sprawozdanie semestralne nauczyciela mianowanego odbywającego staż

- n +

Publiczna Szkoła Podstawowa
...................................................
nauczyciel: ....................................
przedmiot: .....................................

SPRAWOZDANIE NAUCZYCIELA
MIANOWANEGO Z PRZEBIEGU STAŻU
W ................ SEMESTRZE
ROKU SZKOLNEGO ..........................

§ 8 ust.2 pkt.1
Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły.

- doskonalenie umiejętności wychowawczych oraz aktywnych metod pracy przez uczestnictwo w różnych formach doskonalenia zawodowego:
„Nałogowe korzystanie z telefonów komórkowych przez dzieci. Zjawisko fonoholizmu w świetle najnowszych badań”
Ochrona danych osobowych RODO
Werbinarium „Weź szkołę w swoje ręce” w ramach programu „Szkoła z klasą 2.0”
Werbinarium „Szkoła z klasą 2.0” – cz. II
„Kompetencje kluczowe”
„Nie ucz mnie przemocy, pokaż jak mogę sobie z nią radzić”

- przeprowadzenie konkursów:
Kuratoryjnych (matematyka i chemia);
OLIMPUS – ogólnopolski konkurs z matematyki;

- zgłoszenie uczniów do konkursu KANGUR
- udział w szkolnych konkursach
- przeprowadzenie trzech próbnych egzaminów ósmoklasisty, sprawdzenie i opracowanie wyników
- prowadzenie cotygodniowych konsultacji
- prowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów poza godzinami pracy
- otrzymanie MEDALU KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ
- otrzymanie nagrody Dyrektora Szkoły za szczególne osiągnięcia w pracy dydaktycznej i wychowawczej



§ 8 ust.2. pkt.2
Wykorzystywanie w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej.
- udział w szkoleniach i warsztatach podnoszących umiejętność wykorzystania obsługi komputera w pracy dydaktycznej:
„Obsługa ekranu multimedialnego”
„Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi TI w realizacji podstawy programowej z różnych przedmiotów”
„Wieloetapowa analiza wyników próbnego egzaminu ósmoklasisty” – szkolenie na platformie moodle

- korzystanie na zajęciach z tablicy multimedialnej, multibooków, epodręczników itp.
- korzystanie ze strony internetowej LearningApps.org, Quizizz.com (tworzenie własnych ćwiczeń i testów)
- prowadzenie pedagogizacji rodziców przy użyciu tablicy interaktywnej
Przedstawienie obowiązujących w szkole dokumentów na szkolnej stronie internetowej,
Zaprezentowanie filmów w ramach programu „Bądźmy poszukiwaczami Autorytetu”
- tworzenie materiałów dydaktycznych (sprawdziany, karty pracy)
- przygotowanie prezentacji multimedialnej na Wieczornicę Patriotyczną
- przeprowadzenie z uczniami klas IV – VIII ankiet online:
Bezpieczeństwo uczniów
„Bądźmy poszukiwaczami Autorytetu” (dwie ankiety)
- stosowanie technologii komputerowej w opracowaniu dokumentacji szkolnej:
Planów wynikowych z matematyki (dla klas IV - VIII) i zajęć komputerowych (dla klasy VI)
Plan Pracy Wychowawcy kl. VI;
Program zajęć dodatkowych
- prowadzenie szkolnej strony internetowej.
§ 8 ust.2. pkt.3
Umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem z innymi nauczycielami, w tym przez prowadzenie otwartych zajęć, w szczególności dla nauczycieli stażystów i nauczycieli kontraktowych, prowadzenie zajęć dla nauczycieli w ramach wewnątrzszkolnego doskonalenia zawodowego lub innych zajęć.


- udział w lekcjach otwartych:......................................
- przeprowadzenie lekcji koleżeńskiej …...........................
- aktywna praca w zespołach nauczycielskich:
przewodnicząca zespołu do spraw Programu Wychowawczo - Profilaktycznego
członek Zespołu Ewaluacyjnego
członek zespoły do spraw pomocy psychologiczno – pedagogicznej (dla uczniów klasy IV i VI)
przewodnicząca zespołu do spraw pomocy psychologiczno – pedagogicznej (dla uczennicy klasy VII)
- praca w komisji zdrowotnej;
§ 8 ust.2. pkt.4 a
Opracowanie i wdrożenie programu działań edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych związanych odpowiednio z oświatą, pomocą społeczną lub postępowaniem w sprawach nieletnich.
- opracowanie i wdrożenie Innowacji Pedagogicznej przeznaczonej dla klasy V
- Opracowanie i wdrożenie Plan pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla uczennicy klasy VII
.
§ 8 ust.2. pkt. 4c
Poszerzenie zakresu działań szkoły, w szczególności dotyczących zadań dydaktycznych, wychowawczych lub opiekuńczych.

- organizowanie konkursów przedmiotowych
- organizacja w szkole Światowego Dnia Tabliczki Mnożenia;
- realizacja programu „Znajdź właściwe rozwiązanie”
- realizacja programu „Szkoła z klasą 2.0”
- realizacja programu „Bądźmy poszukiwaczami Autorytetu”
- organizacja akademii z okazji Dnia Edukacji Narodowej
- współorganizacja Wieczornicy Patriotycznej
- organizacja zabawy karnawałowej
- organizowanie i współorganizowanie wyjazdów szkolnych
§ 8 ust.2. pkt. 4e
Wykonywanie zadań na rzecz oświaty, pomocy społecznej lub postępowanie w sprawach nieletnich we współpracy z innymi osobami, instytucjami samorządowymi lub innymi podmiotami.

- praca w zespole do spraw pomocy psychologiczno - pedagogicznej
- analiza dokumentów wydanych przez poradnię psychologiczno – pedagogiczną (opinie, orzeczenia)
- opracowanie zakresu pomocy w sprawie dostosowania wymagań edukacyjnych w trakcie bieżącej pracy dydaktycznej
- współpraca z:
Samorządem Uczniowskim
Szkolnym Klubem Wolontariusza
Caritasem
GOPS – em
- aktywny udział w akcjach:
„Sprzątanie świata”
„Świąteczna zbiórka żywności”
„List do Świętego Mikołaja”
„Zakręcona akcja”
„Zbiórka pluszowych misi”
Odśpiewanie hymnu narodowego (akcja organizowana przez Ministerstwo Edukacji i Radę Dzieci i Młodzieży przy Ministrze Edukacji Narodowej) z okazji 100 – lecia odzyskania przez Polskę niepodległości
§ 8 ust.2 pkt.5
Umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów edukacyjnych, wychowawczych lub innych z uwzględnieniem specyfiki, typu i rodzaju szkoły, w której nauczyciel jest zatrudniony.

- obserwacja i analiza trudności edukacyjnych i wychowawczych w pracy z uczniami na bieżąco
- rozmowy indywidualne z rodzicami i uczniami w celu zdiagnozowania problemu
- współpraca z innymi nauczycielami w celu ustalenia form pomocy uczniom w zależności od napotkanych trudności.





Zgłoś błąd    Wyświetleń: 0


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.


BAROMETR


1 2 3 4 5 6  
Oceń artukuł!



Ilość głosów: 0

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.
Dowiedz się więcej.