Katalog małgorzata stawińska, 2018-08-07 brzeziny Wychowanie fizyczne, Konspekty Strzały na bramkęKONSPEKT ZAJĘĆ Z WYCHOWANIA FIZYCZNEGO TEMAT: Strzały na bramkę Zadania szczegółowe w zakresie: Sprawności: • Rozwijanie koordynacji ruchowej • Wzmocnienie siły mięśni kończyn dolnych • Poprawa szybkości • Rozwijanie wytrzymałości ogólnej Umiejętności: • Potrafi wykonać podanie piłki w ruchu • Potrafi wykonać przyjęcie piłki w ruchu • Potrafi wykonać strzał na bramkę po podaniu partnera lub z miejsca Wiadomości: • Zna zasady fair play • Sposoby czynnego spędzania czasu wolnego • Z zakresu przepisów gry – bierny spalony, wrzut Usamodzielnienia: • Dba o bezpieczeństwo swoje i współćwiczącego • Wdrożenie do współzawodnictwa drużynowego • Współdziałanie w grupie • Porównuje własną technikę ze współpartnerem Klasa: 1 ab Płeć: chłopcy Data: 19.04.2006 Miejsce ćw.: boisko Ilość ćw.: 18 Czas: 45’ Przybory: piłki, paliki, szarfy Prowadzący: MAŁGORZATA STAWIŃSKA Tok lekcji Nazwa ćwiczenia, gry, zabawy Czas Organizacja Uwagi 1 2 3 4 5 Część I (wstępna ) Czynności organizacyjno- porządkowe: zbiórka, powitanie, sprawdzenie listy obecności oraz przygotowanie U do zajęć, podanie zadań lekcji 3’ x x x x x x x x x x x x x x x x x x N Zwrócenie uwagi na zdjęcie przez U zegarków Część II A Ćw. kształtujące: w ruchu 1. dwa okrążenia boiska w truchcie 2.naprzemianstronne krążenia RR w przód i tył 3. cwał bokiem 4. równoczesne krążenia RR w przód i tył 5. skip A 6. przeplatanka 7. skok dosiężny 8. skip C 9. bieg tyłem 10. skip B 11. co trzeci krok skłon w przód 12. wieloskoki 13. co trzeci krok wypad w przód w miejscu w kole ; 1. krążenia bioder 2. skrętoskłony 3. krążenie tułowia 4.wypad w przód na PN i LN 5. skłony w przód z pogłębieniem 6.przysiad podparty i wyrzuty NN w tył i bok 7. podskoki na PN i LN 8. podskoki z wysokim unoszeniem kolan 9.skłony w tył Zabawa ożywiająca: „Berek parami” Na początek zabawy 1 para jest berkiem a później dodaję berków Część II B Ćw. specjalne: 1.podania i przyjęcia piłki w parach 2.prowadzenie piłki wewnętrzną cz. stopy obiegając kolegę powrót na swoje miejsce i podanie piłki do partnera 3.po prowadzeniu piłki uderzenie prostym podbiciem do bramki 4.podanie piłki do partnera po przekątnej(dołem, górą) zakończone strzałem na bramkę 5.prowadzenie piłki slalomem pomiędzy chorągiewkami, podanie do kolegi, ten oddaje piłkę i po oddaniu następuje strzał na bramkę bez przyjęcia piłki 6.podania w parach zakończone strzałem na bramkę z obrońcą Gra szkolna Część III (końcowa) Ćw. uspokajające: strzały na bramkę z miejsca Czynności organizacyjno – porządkowe: zbiórka, omówienie, ocena i podsumowanie lekcji, pożegnanie. 1’ 4’ x x x x x x x x x x x x x x x x x x N Pokaz zad. głównego lekcji przez ucznia TEMAT: Strzały na bramkę Zadania szczegółowe w zakresie: Sprawności: • Rozwijanie koordynacji ruchowej • Wzmocnienie siły mięśni kończyn dolnych • Poprawa szybkości • Rozwijanie wytrzymałości ogólnej Umiejętności: • Potrafi wykonać podanie piłki w ruchu • Potrafi wykonać przyjęcie piłki w ruchu • Potrafi wykonać strzał na bramkę po podaniu partnera lub z miejsca Wiadomości: • Zna zasady fair play • Sposoby czynnego spędzania czasu wolnego • Z zakresu przepisów gry – bierny spalony, wrzut Usamodzielnienia: • Dba o bezpieczeństwo swoje i współćwiczącego • Wdrożenie do współzawodnictwa drużynowego • Współdziałanie w grupie • Porównuje własną technikę ze współpartnerem Klasa: 1 ab Płeć: chłopcy Data: 19.04.2006 Miejsce ćw.: boisko Ilość ćw.: 18 Czas: 45’ Przybory: piłki, paliki, szarfy Prowadzący: MAŁGORZATA STAWIŃSKA Tok lekcji Nazwa ćwiczenia, gry, zabawy Czas Organizacja Uwagi 1 2 3 4 5 Część I (wstępna ) Czynności organizacyjno- porządkowe: zbiórka, powitanie, sprawdzenie listy obecności oraz przygotowanie U do zajęć, podanie zadań lekcji 3’ x x x x x x x x x x x x x x x x x x N Zwrócenie uwagi na zdjęcie przez U zegarków Część II A Ćw. kształtujące: w ruchu 1. dwa okrążenia boiska w truchcie 2.naprzemianstronne krążenia RR w przód i tył 3. cwał bokiem 4. równoczesne krążenia RR w przód i tył 5. skip A 6. przeplatanka 7. skok dosiężny 8. skip C 9. bieg tyłem 10. skip B 11. co trzeci krok skłon w przód 12. wieloskoki 13. co trzeci krok wypad w przód w miejscu w kole ; 1. krążenia bioder 2. skrętoskłony 3. krążenie tułowia 4.wypad w przód na PN i LN 5. skłony w przód z pogłębieniem 6.przysiad podparty i wyrzuty NN w tył i bok 7. podskoki na PN i LN 8. podskoki z wysokim unoszeniem kolan 9.skłony w tył Zabawa ożywiająca: „Berek parami” Na początek zabawy 1 para jest berkiem a później dodaję berków Część II B Ćw. specjalne: 1.podania i przyjęcia piłki w parach 2.prowadzenie piłki wewnętrzną cz. stopy obiegając kolegę powrót na swoje miejsce i podanie piłki do partnera 3.po prowadzeniu piłki uderzenie prostym podbiciem do bramki 4.podanie piłki do partnera po przekątnej(dołem, górą) zakończone strzałem na bramkę 5.prowadzenie piłki slalomem pomiędzy chorągiewkami, podanie do kolegi, ten oddaje piłkę i po oddaniu następuje strzał na bramkę bez przyjęcia piłki 6.podania w parach zakończone strzałem na bramkę z obrońcą Gra szkolna Część III (końcowa) Ćw. uspokajające: strzały na bramkę z miejsca Czynności organizacyjno – porządkowe: zbiórka, omówienie, ocena i podsumowanie lekcji, pożegnanie. Pokaz zad. głównego lekcji przez ucznia Wyświetleń: 0
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |