AWANS INFORMACJE FORUM Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE


Katalog

małgorzata stawińska, 2018-08-07
brzeziny

Wychowanie fizyczne, Konspekty

Strzały na bramkę

- n +

KONSPEKT ZAJĘĆ Z WYCHOWANIA FIZYCZNEGO



TEMAT: Strzały na bramkę

Zadania szczegółowe w zakresie:
Sprawności:
• Rozwijanie koordynacji ruchowej
• Wzmocnienie siły mięśni kończyn dolnych
• Poprawa szybkości
• Rozwijanie wytrzymałości ogólnej
Umiejętności:
• Potrafi wykonać podanie piłki w ruchu
• Potrafi wykonać przyjęcie piłki w ruchu
• Potrafi wykonać strzał na bramkę po podaniu partnera lub z miejsca
Wiadomości:
• Zna zasady fair play
• Sposoby czynnego spędzania czasu wolnego
• Z zakresu przepisów gry – bierny spalony, wrzut
Usamodzielnienia:
• Dba o bezpieczeństwo swoje i współćwiczącego
• Wdrożenie do współzawodnictwa drużynowego
• Współdziałanie w grupie
• Porównuje własną technikę ze współpartnerem



Klasa: 1 ab
Płeć: chłopcy
Data: 19.04.2006
Miejsce ćw.: boisko
Ilość ćw.: 18
Czas: 45’
Przybory: piłki, paliki, szarfy
Prowadzący: MAŁGORZATA STAWIŃSKA



Tok lekcji Nazwa ćwiczenia, gry, zabawy
Czas
Organizacja
Uwagi
1 2 3 4 5
Część I
(wstępna )



Czynności organizacyjno-
porządkowe: zbiórka, powitanie, sprawdzenie listy obecności oraz przygotowanie U do zajęć,
podanie zadań lekcji



3’
x x x x x x x x x
x x x x x x x x x
N Zwrócenie uwagi na zdjęcie przez
U zegarków

Część II A


Ćw. kształtujące: w ruchu
1. dwa okrążenia boiska w
truchcie
2.naprzemianstronne krążenia RR w przód i tył
3. cwał bokiem
4. równoczesne krążenia RR w przód i tył
5. skip A
6. przeplatanka
7. skok dosiężny
8. skip C
9. bieg tyłem
10. skip B
11. co trzeci krok skłon w przód
12. wieloskoki
13. co trzeci krok wypad w przód
w miejscu w kole ;
1. krążenia bioder
2. skrętoskłony
3. krążenie tułowia
4.wypad w przód na PN i LN
5. skłony w przód z pogłębieniem
6.przysiad podparty i wyrzuty NN w tył i bok
7. podskoki na PN i LN
8. podskoki z wysokim unoszeniem kolan
9.skłony w tył
Zabawa ożywiająca:
„Berek parami”

Na początek zabawy 1 para jest berkiem a później dodaję berków
Część II B Ćw. specjalne:
1.podania i przyjęcia piłki w parach
2.prowadzenie piłki wewnętrzną cz. stopy obiegając kolegę powrót na swoje miejsce i podanie piłki do partnera
3.po prowadzeniu piłki uderzenie prostym podbiciem do bramki
4.podanie piłki do partnera po przekątnej(dołem, górą) zakończone strzałem na bramkę
5.prowadzenie piłki slalomem pomiędzy chorągiewkami, podanie do kolegi, ten oddaje piłkę i po oddaniu następuje strzał na bramkę bez przyjęcia piłki
6.podania w parach zakończone strzałem na bramkę z obrońcą


Gra szkolna




















Część III
(końcowa) Ćw. uspokajające: strzały na bramkę z miejsca
Czynności organizacyjno –
porządkowe: zbiórka, omówienie, ocena i podsumowanie lekcji, pożegnanie.
1’

4’
x x x x x x x x x
x x x x x x x x x
N

Pokaz zad. głównego
lekcji przez ucznia





TEMAT: Strzały na bramkę

Zadania szczegółowe w zakresie:
Sprawności:
• Rozwijanie koordynacji ruchowej
• Wzmocnienie siły mięśni kończyn dolnych
• Poprawa szybkości
• Rozwijanie wytrzymałości ogólnej
Umiejętności:
• Potrafi wykonać podanie piłki w ruchu
• Potrafi wykonać przyjęcie piłki w ruchu
• Potrafi wykonać strzał na bramkę po podaniu partnera lub z miejsca
Wiadomości:
• Zna zasady fair play
• Sposoby czynnego spędzania czasu wolnego
• Z zakresu przepisów gry – bierny spalony, wrzut
Usamodzielnienia:
• Dba o bezpieczeństwo swoje i współćwiczącego
• Wdrożenie do współzawodnictwa drużynowego
• Współdziałanie w grupie
• Porównuje własną technikę ze współpartnerem



Klasa: 1 ab
Płeć: chłopcy
Data: 19.04.2006
Miejsce ćw.: boisko
Ilość ćw.: 18
Czas: 45’
Przybory: piłki, paliki, szarfy
Prowadzący: MAŁGORZATA STAWIŃSKA



Tok lekcji Nazwa ćwiczenia, gry, zabawy
Czas
Organizacja
Uwagi
1 2 3 4 5
Część I
(wstępna )



Czynności organizacyjno-
porządkowe: zbiórka, powitanie, sprawdzenie listy obecności oraz przygotowanie U do zajęć,
podanie zadań lekcji



3’
x x x x x x x x x
x x x x x x x x x
N Zwrócenie uwagi na zdjęcie przez
U zegarków

Część II A


Ćw. kształtujące: w ruchu
1. dwa okrążenia boiska w
truchcie
2.naprzemianstronne krążenia RR w przód i tył
3. cwał bokiem
4. równoczesne krążenia RR w przód i tył
5. skip A
6. przeplatanka
7. skok dosiężny
8. skip C
9. bieg tyłem
10. skip B
11. co trzeci krok skłon w przód
12. wieloskoki
13. co trzeci krok wypad w przód
w miejscu w kole ;
1. krążenia bioder
2. skrętoskłony
3. krążenie tułowia
4.wypad w przód na PN i LN
5. skłony w przód z pogłębieniem
6.przysiad podparty i wyrzuty NN w tył i bok
7. podskoki na PN i LN
8. podskoki z wysokim unoszeniem kolan
9.skłony w tył
Zabawa ożywiająca:
„Berek parami”


Na początek zabawy 1 para jest berkiem a później dodaję berków
Część II B Ćw. specjalne:
1.podania i przyjęcia piłki w parach
2.prowadzenie piłki wewnętrzną cz. stopy obiegając kolegę powrót na swoje miejsce i podanie piłki do partnera
3.po prowadzeniu piłki uderzenie prostym podbiciem do bramki
4.podanie piłki do partnera po przekątnej(dołem, górą) zakończone strzałem na bramkę
5.prowadzenie piłki slalomem pomiędzy chorągiewkami, podanie do kolegi, ten oddaje piłkę i po oddaniu następuje strzał na bramkę bez przyjęcia piłki
6.podania w parach zakończone strzałem na bramkę z obrońcą


Gra szkolna

Część III
(końcowa) Ćw. uspokajające: strzały na bramkę z miejsca
Czynności organizacyjno –
porządkowe: zbiórka, omówienie, ocena i podsumowanie lekcji, pożegnanie.

Pokaz zad. głównego
lekcji przez ucznia



























Zgłoś błąd    Wyświetleń: 0


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.


BAROMETR


1 2 3 4 5 6  
Oceń artukuł!



Ilość głosów: 0

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.
Dowiedz się więcej.