AWANS INFORMACJE FORUM Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE


Katalog

Katarzyna Kęska, 2018-07-03
Człuchów

Język angielski, Konspekty

Valentine

- n +

KONSPEKT ZAJĘĆ


1. Imię i nazwisko nauczyciela: mgr Katarzyna Kęska
2. Klasa:
4. Przedmiot: język angielski
5. Tematzajęć: Time For Sweetheart
6. Realizacja treści nauczania z podstawy programowej:

• życie rodzinne i towarzyskie (święta i uroczystości)

7. Cele ogólne lekcji:

• Zapoznanie z obyczajami i tradycją Dnia Świętego Walentego

8. Cele operacyjne:

• utrwala słownictwo związane z Dniem Zakochanych: kitten, flowers, roses, heart, sweetheart, cupid,
• Potrafi ze zrozumieniem czytać tekst na temat Dnia Zakochanych oraz wyszukać informacje,
• Potrafi zrozumieć ze słuchu fragmenty piosenek o tematyce miłosnej,

9. Rodzaj kształtowanych u uczniów umiejętności kluczowych wynikających z realizacji podstawy programowej

- wyszukiwanie określonych informacji w tekście;
- umiejętność korzystania ze słownika dwujęzycznego oraz innych materiałów w języku angielskim
- kształtowanie poszanowania dla kultur innego narodu,
- umiejętność współpracy z innymi w grupach

10. Typ lekcji: ćwiczeniowa
11. Metody:
• działań praktycznych,
• metoda audiolingwalna (piosenka),
• praca ze słownikiem,

12. Formy pracy:
• indywidualna,
• praca w grupach

13. Zastosowane materiały i pomoce dydaktyczne

• kserokopie zadań, mapka Stanów Zjednoczonych, słowniki dwujęzyczne, płyta CD, odtwarzacz CD, fiszki

14. Zaplanowane sposoby sprawdzania pracy domowej uczniów:

- Przygotowanie walentynki korzystając ze strony www.mescards.com
lub przyniesienie zdjęć ciasteczek owsianych upieczonych wg podanego uczniom przepisu
- dla chętnych – opis w języku angielskim tradycji związanych z Dniem Zakochanych w Polsce

15. Czy zostaną zastosowane odrębne zadania dla uczniów zdolnych oraz uczniów mających trudności w nauce? Jakie?
- Uczniowie mający trudności w nauce będą wykonywać łatwiejsze ćwiczenia (np. w zadaniu polegającym na wypełnianiu luk uczeń słabszy będzie miał wypełnić mniejszą ich ilość), będzie miał również wydłużony czas pracy na sformułowanie wypowiedzi pisemnej lub ustnej
16. W jaki sposób zostanie dokonane podsumowanie lekcji oraz sprawdzenie stopnia realizacji założonych celów?
-Udzielenie poprawnych odpowiedzi na pytania nauczyciela
17. Plan lekcji

• Powitanie i sprawdzenie obecności
• Podział na grupy
• Zapisanie tematu lekcji i podanie celów
• Wprowadzenie i prezentacja słownictwa
• Praca z tekstem tradycji związanej z Dniem Św. Walentego w Stanach Zjednoczonych
• Zadanie 1 – uzupełnianie luk
• Zadanie 2- łączenie wyrazu z jego opisem
• Krzyżówka
• Praca z tekstem piosenki o tematyce miłosnej – uczniowie mają za zadanie wybrać jedno z dwóch wyrazów, które usłyszą podczas odtwarzania utworu „Lady in red” Chris de Burgh
• Podsumowanie lekcji i ocena aktywności
• Omówienie pracy domowej


Zgłoś błąd    Wyświetleń: 0


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.


BAROMETR


1 2 3 4 5 6  
Oceń artukuł!



Ilość głosów: 0

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.
Dowiedz się więcej.