Katalog Sylwia Klenczar, 2018-05-30 Góra Język angielski, Konspekty Konspekt lekcjiKARTA OBSERWACJI W Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Brzeszczach Rok szkolny 2017/2018 Nazwisko prowadzącego Sylwia Klenczar Data zajęć 06.04.2018 Klasa/grupa 3a Szkoła Podstawowa Przedmiot/rodzaj zajęć Język angielski Zagadnienie z podstawy programowej Uczeń rozumie wyrazy oraz jedno lub kilku-zdaniowe bardzo proste wypowiedzi pisemne, rozumie ogólny sens tekstu szczególnie gdy jest wspierany dźwiękiem lub obrazem, znajduje w wypowiedzi określone informacje Temat lekcji Reading the story- czytanie Przewidywane osiągnięcia uczniów Uczniowie wzbogacają swoje słownictwo, ćwiczą czytanie, tłumaczenie tekstu a także umiejętność słuchania Stosowane metody i formy pracy Praca indywidualna, praca w parach, burza mózgów Wykorzystane pomoce dydaktyczne i środki audiowizulane Podręcznik, ćwiczenia, karty pracy, tablica interaktywna Uczniowie wymagający indywidualizacji pracy ( nazwiska) przewidywane formy pomocy Uczniowie integracyjni- wspiera drugi nauczyciel Tok zajęć w punktach z wyodrębnieniem poszczególnych etapów części lekcji Część wstępna - nauczyciel powtarza słówka z poprzedniej lekcji zadając pytania uczniowie się zgłaszają i odpowiadają - uczniowie zamykają oczy, nauczyciel wybiera jednego ucznia i opowiada co on ma na sobie, uczniowie zgadują kto to jest Część właściwa - nauczyciel pokazuje obrazki z historyjki i zadaje pytania dotyczące historyjki a uczniowie odpowiadają - uczniowie otwierają podręcznik i słuchają historyjkę a następnie tłumaczą tekst z nauczycielem - nauczyciel ćwiczy z uczniami czytanie tekstu a następnie dzieli uczniów na role i uczniowie w parach czytają tekst - nauczyciel pisze na tablicy poznane słownictwo z historyjki, wymawia słówka głośno a uczniowie powtarzają, następnie uczniowie przepisują słówka do zeszytu -uczniowie wykonują zadanie z ćwiczeń w którym muszą poprawić błędy w tekście aby tekst był zgodny z przedstawionym obrazkiem - uczniowie wykonują ćwiczenie w którym muszą wypełnić luki tekstu zgodnie z tym co usłyszą Podsumowanie - nauczyciel powtarza poznane słownictwo na lekcji Forma ewaluacji zajęć ( mikroewaluacja pracy własnej) Lekcja była przeprowadzona prawidłowo, uczniowie powtórzyli poznane słownictwo oraz mieli okazję przećwiczyć wszystkie sprawności językowe Przewidywane sposoby aktywizacji uczniów Praca w parach –czytanie tekstu, burza mózgów- powtórzenie słownictwa, praca indywidualna Przewidywana forma oceny ucznia Uczniowie byli oceniani na bieżąco za aktywność na lekcji Podsumowanie obserwacji Wnioski nauczyciela po przeprowadzonych zajęciach Lekcja przebiegła prawidłowo, uczniowie utrwalili słownictwo oraz przećwiczyli wszystkie sprawności językowe Mocne strony Uczniowie byli zaktywizowani, nauczyciel wykorzystał różne metody i formy pracy Zalecenia i kierunki do dalszej pracy wydane przez obserwatora Stosować więcej różnorodnych metod pracy Brzeszcze dnia 06.04 2018 Sylwia Kenczar Wyświetleń: 0
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |