Katalog Anna Kryk-Łysak, 2018-02-14 Lublin Zawodowe, Plany wynikowe plan dydaktyczny - usługi gastronomiczne dla kl II tplan dydaktyczny USŁUG GASTRONOMICZNYCH W KLASIE DRUGIEJ TECHNIKUM DLA ZAWODU TECHNIK ŻYWIENIA I USŁUG GASTRONOMICZNYCH 343404 W ROKU SZKOLNYM 2016/2017 Wymiar godzin: 1 godzina tygodniowo Podręcznik: „Usługi gastronomiczne” autor: Anna Kmiołek, wyd. WSiP Nauczyciel: Anna Kryk-Łysak MINIMALNY WYMIAR GODZIN ZE SZKOLNEGO PLANU NAUCZANIA W CYKLU: 105 h Rozkład materiału nauczania został opracowany na podstawie programu nauczania autorstwa: mgr inż. Halina Kopińska, mgr inż. Jolanta Graczek Opracowany rozkład materiału nauczania usług gastronomicznych obejmuje wszystkie treści zawarte w Podstawie programowej kształcenia w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych 343404 z zakresu kształcenia teoretycznego w szkołach ponadgimnazjalnych (Dz. U. z 2012 r. Nr 34 poz.184) …………………………………………………….. (podpis nauczyciela) Lp. Temat zajęć Liczba godzin Efekty kształcenia w podstawie programowej Uszczegółowione efekty kształcenia Uczeń po zrealizowaniu zajęć potrafi: Uwagi 1 Zapoznanie z wymaganiami edukacyjnymi w klasie II i PSO 1 T.15.2(5) rozróżnia rodzaje kart menu; T.15.2(5)4 dokonać analizy różnych rodzajów kart menu w zakładach gastronomicznych; 2 Rodzaje kart menu 1 3 Analiza różnych kart menu zakładów gastronomicznych 1 4 Rodzaje usług gastronomicznych 1 T.15.3(1) klasyfikuje usługi gastronomiczne T.15.3(1/3)1 rozróżnić usługi gastronomiczne; T.15.3(1/3)2 scharakteryzować usługi gastronomiczne; T.15.3(1/3)3 zidentyfikować zakłady gastronomiczne; T.15.3(1/3)4 opisać działalność zakładów gastronomicznych; 5 Charakterystyka usług gastronomicznych 1 6 Podział zakładów gastronomicznych 1 7 Charakterystyka zakładów gastronomicznych typu żywieniowego 1 8 Charakterystyka zakładów gastronomicznych typu uzupełniającego 1 9 Charakterystyka punktów gastronomicznych 1 10 Charakterystyka gastronomii systemowej 1 11 Utrwalenie wiadomości - charakterystyka zakładów gastronomicznych 1 12 Sprawdzian wiadomości- charakterystyka zakładów gastronomicznych 1 13 Opis oferty usług gastronomicznych 1 T.15.3(2/4) przygotowuje oferty usług gastronomicznych T.15.3(2/4)1 opisać oferty usług gastronomicznych; T.15.3(2/4)2 zaplanować oferty na usługi gastronomiczne; T.15.3(2/4)3 sporządzić ofertę usługi zgodną ze zleceniem klienta zakładu gastronomicznego; T.15.3(2/4)4 opracować ofertę usług gastronomicznych w ramach działań marketingowych zakładu gastronomicznego 14 Zasady planowania oferty usług gastronomicznych 1 15 Marketing usług gastronomicznych 1 16-17 Sporządzanie oferty usług gastronomicznych 2 18 Rodzaje promocji w gastronomii 1 T.15.3(5) planuje działania związane z promocją usług gastronomicznych; T.15.3(5)1 wyjaśnić pojęcie promocja usług; T.15.3(5)2 rozróżnić rodzaje promocji w gastronomii; T.15.3(5)3 dobrać proponowane działania promocyjne do typu klienta; T.15.3(5)4 przygotować prezentację usług zgodnie z zasadami; T.15.3(5)5 zaproponuje działania promocyjne usług; 19 Działania promocyjne dostosowane do typu klienta 1 20 Propozycje działań promocyjnych usług 1 21-23 Przygotowanie prezentacji promocyjnej zakładu gastronomicznego 3 24-25 Prezentacja promocyjna zakładu gastronomicznego 2 26 Zasady kalkulacji usług gastronomicznych 1 T.15.3(6) kalkuluje koszty usług gastronomicznych; T.15.3(6)1 określi zasady kalkulacji usług gastronomicznych; T.15.3(6)2 zastosuje programy komputerowe do kalkulacji kosztów; T.15.3(6)3 skalkuluje koszty przyjęć okolicznościowych (usług gastronomicznych); 27 Kalkulacja kosztów usług gastronomicznych 1 28 Programy komputerowe do kalkulacji kosztów 1 29-30 Kalkulacja kosztów przyjęć okolicznościowych 2 Wyświetleń: 0
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |