AWANS INFORMACJE FORUM Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE


Katalog

Anna Kryk-Łysak, 2018-02-14
Lublin

Zawodowe, Sprawdziany i testy

test - recepcja

- n +

Test
Grupa I
Imię i nazwisko …………………………………………………………………
1) Do podanych urządzeń podaj ich wykorzystanie w recepcji
a) Urządzenie do imbusowania
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
b) Terminal
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
c) Fax
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
d) Klucznica.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
2) Które z wymienionych czynności należą do zadań concierge'a?
a) Rozliczanie należności za pobyt gości, wystawianie faktur, księgowanie należności
b) Rezerwowanie biletów do teatru, zamawianie taxi, udzielanie informacji turystycznej.
c) Rejestrowanie gości, nadzorowanie funkcjonowania hotelu podczas nieobecności kierownictwa, przyjmowanie życzeń i uwag gości.
d) Dokonywanie rezerwacji usług hotelarskich, łączenie rozmów telefonicznych, przyjmowanie wiadomości dla gości, budzenie gości na życzenie.
3) Które z wymienionych elementów wyposażenia recepcji powinny być udostępnione gościom hotelowym?
a) Numery alarmowe, numery wewnętrzne hotelu, regulamin pracy.
b) Cennik hotelowy, regulamin hotelu, wykaz akceptowanych kart płatniczych.
c) Wyświetlacz kasy fiskalnej, grafik pokoi, wykaz usług hotelowych.
d) Materiały promocyjne, plan hotelu, monitor komputera.
4) Wysokość pulpitu umożliwiającego obsługę osoby niepełnosprawnej wynosi max:
a) 60 cm
b) 70cm
c) 80cm
d) 90cm
5) Wysokość blatu roboczego do pracy siedzącej w recepcji wynosi
a) 62-70cm
b) 72-80cm
c) 82-90cm
d) 92-100cm
6) Korespondencja gościa zakwaterowanego w hotelu jest przechowywana:
a) w depozycie
b) w kasie fiskalnej d) na blacie roboczym recepcjonisty
c) w zespole szafek funkcjonalnych
7) Scharakteryzuj lobby i infokiosk





8) Wymień piony hotelu



9) Czym charakteryzuje się struktura liniowa a czym funkcjonalna


10) Przedstaw strukturę organizacyjna recepcji i opisz 3 stanowiska pracy





11) Wyjaśnij pojęcia
Teletypista-

Outsourcing-

Butler hotelowy-

Złote klucze-

Dysponent

Stanowisko pracy-

Kierownik recepcji –
Zgłoś błąd    Wyświetleń: 0


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.


BAROMETR


1 2 3 4 5 6  
Oceń artukuł!



Ilość głosów: 0

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.
Dowiedz się więcej.