AWANS INFORMACJE FORUM Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE


Katalog

Maria Pajor, 2017-11-22
Wielogłowy

Matematyka, Regulaminy

Regulamin Szkolnego Konkursu Matematycznego "RACH-CIACH MISTRZ"

- n +

REGULAMIN SZKOLNEGO KONKURSU
MATEMATYCZNEGO
„RACH-CIACH MISTRZ”
organizowanego w roku szkolnym 2016/2017

I.Organizatorzy
Organizatorem konkursu jest zespół matematyków szkoły podstawowej

II.Cele konkursu
•rozwijanie umiejętności biegłego wykonywania obliczeń matematycznych z zakresu działań pisemnych
•popularyzacja wiedzy i doskonalenie umiejętności matematycznych wśród uczniów szkoły podstawowej,
•kształtowanie umiejętności logicznego myślenia,
•rozwijanie umiejętności stosowania wiedzy matematycznej w praktyce.

III.Uczestnicy
W konkursie biorą uczniowie szkoły podstawowej klas IV-VI

IV.Organizacja konkursu

1.Eliminacje Konkursu są trójetapowe :
I etap – eliminacje klasowe – działania pisemne (marzec tydzień II)
II etap - eliminacje klasowe (marzec tydzień IV)
III etap – finał ( kwiecień ).

2.Uczniowie pracują indywidualnie. Uzyskane wyniki decydują o kolejności w klasyfikacji indywidualnej ( liczy się suma punktów uzyskanych podczas etapu
I i II).

3.Do etapu III – finału zakwalifikowane zostaną dwie osoby z każdej klasy które uzyskały największą liczbę punktów.

4.Termin trzeciego etapu (między klasowego) zostanie podany w pierwszym tygodniu kwietnia.

5. Uczestnicy finału konkursu RACH-CIACH MISTRZ otrzymają dyplomy oraz upominki ufundowane sponsorów.

V.Zakres wymaganej wiedzy i umiejętności

• Dodawanie sposobem pisemnym
• Odejmowanie sposobem pisemnym
• Mnożenie sposobem pisemnym
• Dzielenie sposobem pisemnym
• Kolejność wykonywania działań
• Potęgowanie
• Działania na ułamkach zwykłych
• Działania na liczbach dziesiętnych
• Zadania tekstowe
• Zadania i łamigłówki logiczne

Zgłoś błąd    Wyświetleń: 0


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.


BAROMETR


1 2 3 4 5 6  
Oceń artukuł!



Ilość głosów: 0