Katalog

Monika Meksuła, 2017-05-23
Świdnik

Zajęcia przedszkolne, Konspekty

Konspekt-Kształtowanie pojęć matematycznych- kontynuacja rytmu

- n +

Konspekt zajęć kształtowania pojęć matematycznych w grupie 4-5 latków
Temat dnia: Kształtowanie pojęć matematycznych- kontynuacja rytmu
Data:

Cel główny:
-dostrzeganie rytmu i układanie go;

Cele szczegółowe:
-dostrzega rytm i potrafi go dalej ułożyć;
-potrafi przełożyć rytm z jednej sekwencji na drugą np. ze słuchu na czynność (i odwrotnie)

CELE W JĘZYKU UCZNIA:
Cel główny:
-dostrzega rytm i potrafię go dalej ułożyć;
Cele szczegółowe:
-dostrzegam rytm i potrafię go dalej ułożyć;
-potrafię przełożyć rytm z jednej sekwencji na drugą np. ze słuchu na czynność (i odwrotnie)

Formy: zbiorowa, indywidualna
Metody: słowna, czynna
Środki dydaktyczne: kółeczka i patyczki, figury geometryczne wycięte z papieru kolorowego, karta pracy „Korale”

Obszary z Podstawy Programowej:
3.3- uważnie słucha, pyta o niezrozumiałe fakty i formułuje dłuższe wypowiedzi o ważnych sprawach;
4.1 – przewiduje w miarę swoich możliwości, jakie będą skutki czynności manipulacyjnych na przedmiotach (wnioskowanie o wprowadzanych i obserwowanych zmianach)
8.1 – rozróżnia przedmioty, obiekty, kolory, podstawowe figury geometryczne
Wyświetleń: 0


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.