Katalog

Wioletta Krupa, 2017-01-11
Samogoszcz

Język angielski, Scenariusze

Scenariusz bajki angielsko -polskiej pt.,, The Little Red Riding Hood"

- n +

SCENARIUSZ SZTUKI ANGIELSKO-POLSKIEJ
PT.,, THE LITTLE RED RIDING HOOD” ( CZERWONY KAPTUREK)

Red Riding Hood
muzyka lasu

1. Narrator
In the forest a little girl lived with her mummy and daddy.
She was very pretty. She had a grandma. One day her grandma was sick.
Żyła sobie w lesie mała dziewczynka z mamą i tatą. Miała babcię . Pewnego dnia jej babcia zachorowała
2. Mummy:
Red Riding Hood, take this basket to your grandma, but be careful , don’t stop on the way and don’t talk with strangers.
Red Riding Hood:
Don’t worry mummy I’ll be careful. Bye bye.
Jump, jump I can jump I can jump in my new shoes.
Red, black, yellow, blue I can jump in my new shoes.
Narrator : Czerwony Kapturek szedł w podskokach do domku babci aż tu nagle…..
3. (Zza drzewa wygląda wilk) muzyka lekka groza
Wolf:
What’s your name?
Red Riding Hood:
I’m Red Riding Hood, but my mummy said: Don’t talk with strangers. People say that the bad wolf lives in the forest.
Wolf:
I haven’t met any wolf here. What are you doing here?
Red Riding Hood:
I’m going to visit my grandma. It’s not far from here.
I’ve got some food for her.
Wolf:
Your grandma will be very happy, but I’m sorry I have to go now. Have a nice walk.
(Czerwony Kapturek idzie do babci i śpiewa piosenkę) muzyka lasu
Walk, walk I can walk I can walk in my new shoes.
Red, black, yellow, blue I can walk in my new shoes.
Narrator : Tymczasem wilk pobiegł szybko do domku babci i udając Czerwonego Kapturka zapukał do drzwi….
4. (Wilk przychodzi do domu i puka 2x do drzwi) pukanie do drzwi
Grandma:
Who is it?
Wolf:
It’s me, Red Riding Hood. I’ve got some food for you.-udaje dziecko
Grandma:
Show me your hand!
(babcia ogląda rękę i jest coraz bardziej podejrzliwa)
Grandma:
Come in, please. muzyka grozy
(Wilk wchodzi do domu ale babcia czeka na niego uzbrojona w łom i młotek, uderza go i ucieka. )
Narrator : Babcia ucieka w kierunku wioski zostawiwszy nieprzytomnego wilka na podłodze. Z kilka minut do domku babci przybywa Czerwony Kapturek.
( Po chwili Czerwony Kapturek przychodzi do domu i puka do drzwi ) pukanie do drzwi i, wilk ocknął się po uderzeniu, ale na głowie pojawił mu się guz. Przebiera się szybko w rzeczy babci i mówi)
Wolf: udaje babcię
Who is it?
Red Riding Hood:
It’s me, Red Riding Hood. I’ve got some food for you.
Wolf: : udaje babcię
Come in, please.
Red Riding Hood:
Oh, grandma- why have you got such big eyes?
Wolf: : udaje babcię
To see you better.
Red Riding Hood:
Oh, grandma- why have you got such big ears?
Wolf: udaje babcię
To hear you better.
Red Riding Hood:
Oh, grandma- why have you got such big teeth?
Wolf: groźnie muzyka grozy
To eat you!
Narrator :Czerwony Kapturek wylewa wilkowi pod nogi klejącą substancję z wiaderka, które stoi przy łóżku. Wilk próbuje wyrwać się z uwięzi siłując się ze wszystkich sił. W tym czasie leśniczy wbiega do chatki babci.

Forester:
What did you do with the grandma and the girl? Give me back the grandma and the girl.
Wolf:
Nothing! They escaped! Help me please! –błagalnym tonem
Forester:
I don’t believe you!
Narrator : W tym czasie nadchodzą uzbrojeni po uszy mieszkańcy wsi na czele z babcią i Czerwonym Kapturkiem. Zobaczywszy wilka uwięzionego w kleju zaczynają się śmiać. muzyka śmiech
Forester:
I will let you go if you leave this forest forever!
Wolf:
I agree, I agree………….
Uwalniają wilka, a ten ucieka gdzie pieprz rośnie
muzyka Pościg –mieszkańcy wioski ruszają za nim w pościg i zbiegają ze sceny

Narrator :Red Riding Hood and her mum and grandma came back home. From that time all family lived happily.
Czerwony Kapturek, jej mama i babcia wróciły do domu. Od tego czasu cała rodzina żyła szczęśliwie.
Dla dziewczynki i jej babci ta przygoda zakończyła się szczęśliwie dzięki sprytowi i pomysłowości. Co by się stało gdyby babcia nie była tak ostrożna, a dziewczynka tak pomysłowa? Aż strach pomyśleć. W dzisiejszych czasach na dzieci i młodzież czyha wiele niebezpieczeństw, zarówno w drodze do jak i ze szkoły, a także w wirtualnym świecie. Pamiętajmy więc aby zawsze być czujnym, nie ufać nieznajomym, nie otwierać drzwi nieznanym osobom i nie oddalać się samotnie od szkoły i miejsca zamieszkania .

OPRACOWAŁA:
WIOLETTA KRUPA-nauczyciel języka angielskiego
Wyświetleń: 0


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.