Katalog

Hanna Mindrycka, 2016-10-03
Świecie nad Wisłą

Język angielski, Scenariusze

Konspekt zajęć języka angielskiego w klasie III

- n +

Konspekt zajęć języka angielskiego w klasie III

1.Imię i nazwisko nauczyciela: Hanna Mindrycka

2.Klasa: III
Data: 10.03.2015r.

3.Temat zajęcia: Mówimy o różnych czynnościach. Stosowanie czasownika „can”.

4.Zagadnienia programowe: Podstawowe funkcje językowe umożliwiające posługiwanie się w prostych, nieformalnych sytuacjach życia codziennego.

5.Cele zajęć: uczeń
-utrwali liczebniki w zakresie 100
-utrwali umiejętności mnożenia liczb w zakresie 100
-utrwali nazwy poznanych czasowników
-pozna nowe czasowniki
-będzie mówił o czynnościach, które potrafi wykonać
-będzie rozumiał i wykonywał polecenia nauczyciela

6.Wyrażenia i struktury zdaniowe:
-I can..., you can..., he can…,
-2 times 2 is 4

7.Słownictwo:
-czasowniki: dance, ride a bike, draw, jump, swim, ride a horse, run, write, sing, play the piano
-liczebniki 1-100

8.Pomoce dydaktyczne:
-rozsypanka wyrazowa, zestaw ilustracji przedstawiających różne czynności, płyta z nagraniem i karty pracy, piosenki

9.Przebieg zajęć:

1.Powitanie-zaśpiewanie piosenki Hello song

2.Wprowadzenie do tematu zajęć:
-przypomnienie liczebników w zakresie 100-słuchanie i powtarzanie,
-obliczanie działań na mnożenie, uporządkowanie iloczynów i odczytanie zadania : What can you do?

3.Przypomnienie i utrwalenie poznanych czasowników:
-nauczyciel pokazuje ruchem i gestem różne czynności, uczniowie odgadują pokazaną czynność i formułują zdania twierdzące, np. You can swim.
-odwrócenie ról-nauczyciel wypowiada zdanie, a uczniowie gestem i ruchem pokazują odpowiednią czynność.

4.Wprowadzenie nowego słownictwa:
-nauczyciel wskazuje nazwisko wybranej postaci i posługując się gestem oraz ilustracją prezentuje nowe czynności; Look, he can sing. Look, he can run.
-uczniowie każdorazowo powtarzają zdania oraz czynności za nauczycielem.

5.Aktywizacja i utrwalenie materiału:
-nauczyciel numeruje obrazki i wypowiada zdania, a uczniowie podają numer ilustracji odnoszącej się do danej czynności,
-uczniowie słuchają zdań z nagrania magnetofonowego i numerują obrazki na karcie pracy, nauczyciel sprawdza wykonanie zadania zadając pytanie; What is number...?
-ćwiczenie utrwalające poznane czasowniki- nauczyciel wypowiada zdania twierdzące, np. I can dance., uczniowie wskazują odpowiedni obrazek na tablicy.

6.Podsumowanie zajęć;
-ocena pracy uczniów na zajęciach, pochwały, wyróżnienia uczniów najbardziej aktywnych.

7.Zakończenie zajęć- zaśpiewanie piosenki Goodbye song.
Wyświetleń: 0


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.