Katalog Hanna Mindrycka, 2016-10-03 Świecie nad Wisłą Język angielski, Scenariusze Konspekt zajęć języka angielskiego w klasie IIIKonspekt zajęć języka angielskiego w klasie III 1.Imię i nazwisko nauczyciela: Hanna Mindrycka 2.Klasa: III Data: 10.03.2015r. 3.Temat zajęcia: Mówimy o różnych czynnościach. Stosowanie czasownika „can”. 4.Zagadnienia programowe: Podstawowe funkcje językowe umożliwiające posługiwanie się w prostych, nieformalnych sytuacjach życia codziennego. 5.Cele zajęć: uczeń -utrwali liczebniki w zakresie 100 -utrwali umiejętności mnożenia liczb w zakresie 100 -utrwali nazwy poznanych czasowników -pozna nowe czasowniki -będzie mówił o czynnościach, które potrafi wykonać -będzie rozumiał i wykonywał polecenia nauczyciela 6.Wyrażenia i struktury zdaniowe: -I can..., you can..., he can…, -2 times 2 is 4 7.Słownictwo: -czasowniki: dance, ride a bike, draw, jump, swim, ride a horse, run, write, sing, play the piano -liczebniki 1-100 8.Pomoce dydaktyczne: -rozsypanka wyrazowa, zestaw ilustracji przedstawiających różne czynności, płyta z nagraniem i karty pracy, piosenki 9.Przebieg zajęć: 1.Powitanie-zaśpiewanie piosenki Hello song 2.Wprowadzenie do tematu zajęć: -przypomnienie liczebników w zakresie 100-słuchanie i powtarzanie, -obliczanie działań na mnożenie, uporządkowanie iloczynów i odczytanie zadania : What can you do? 3.Przypomnienie i utrwalenie poznanych czasowników: -nauczyciel pokazuje ruchem i gestem różne czynności, uczniowie odgadują pokazaną czynność i formułują zdania twierdzące, np. You can swim. -odwrócenie ról-nauczyciel wypowiada zdanie, a uczniowie gestem i ruchem pokazują odpowiednią czynność. 4.Wprowadzenie nowego słownictwa: -nauczyciel wskazuje nazwisko wybranej postaci i posługując się gestem oraz ilustracją prezentuje nowe czynności; Look, he can sing. Look, he can run. -uczniowie każdorazowo powtarzają zdania oraz czynności za nauczycielem. 5.Aktywizacja i utrwalenie materiału: -nauczyciel numeruje obrazki i wypowiada zdania, a uczniowie podają numer ilustracji odnoszącej się do danej czynności, -uczniowie słuchają zdań z nagrania magnetofonowego i numerują obrazki na karcie pracy, nauczyciel sprawdza wykonanie zadania zadając pytanie; What is number...? -ćwiczenie utrwalające poznane czasowniki- nauczyciel wypowiada zdania twierdzące, np. I can dance., uczniowie wskazują odpowiedni obrazek na tablicy. 6.Podsumowanie zajęć; -ocena pracy uczniów na zajęciach, pochwały, wyróżnienia uczniów najbardziej aktywnych. 7.Zakończenie zajęć- zaśpiewanie piosenki Goodbye song. Wyświetleń: 0
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |