Katalog Monika Sądel, 2016-06-16 Niedomice Język angielski, Plany rozwoju zawodowego PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO nauczyciela mianowanego ubiegającego się o stopień nauczyciela dyplomowanegoPLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO nauczyciela mianowanego ubiegającego się o stopień nauczyciela dyplomowanego Imię i nazwisko nauczyciela: Monika Sądel Nauczany przedmiot: język angielski Rozpoczęcie stażu: 2.IX.2013 r. Okres trwania stażu: 2 lata 9 miesięcy Zakończenie stażu: 31.V.2016 r. Czynności organizacyjne 1.Poznanie procedury awansu zawodowego i przygotowanie planu rozwoju zawodowego - wstępna analiza własnych umiejętności - analiza przepisów prawa oświatowego dotyczących awansu zawodowego - złożenie wniosku o rozpoczęcie stażu - sporządzenie planu rozwoju zawodowego 2.Dokumentowanie realizacji planu - założenia teczki „Awans zawodowy” - gromadzenie dokumentacji - uzyskanie oceny dorobku zawodowego 3.Opracowanie sprawozdania z realizacji planu rozwoju zawodowego - przygotowanie sprawozdania z realizacji planu rozwoju zawodowego §8 ust. 2 pkt.1 1. Udział w pracach Rady Pedagogicznej, zespołu przedmiotowego i zespołu wychowawców - dzielenie się wiedzą podczas posiedzeń Rady Pedagogicznej, zespołu humanistycznego i zespołu wychowawców 2.Udział w formach doskonalenia adekwatnych do potrzeb nauczyciela i szkoły - aktywny udział w kursach, szkoleniach i warsztatach dla Rady Pedagogicznej - aktywny udział w kursach, szkoleniach i warsztatach organizowanych przez ośrodki szkolenia nauczycieli i inne instytucje 3.Aktualizowanie wiedzy - studiowanie fachowej literatury - prenumerata miesięcznika „Teacher” 4.Opracowanie i wdrożenie projektów edukacyjnych - przygotowanie wniosku i realizacja programu międzynarodowego „Socrates – uczenie przez całe życie” 5.Organizowanie konkursów - opracowanie i przeprowadzenie konkursu angielskiej ortografii dla klasy 5 - opracowanie i przeprowadzenie konkursu przedmiotowego z języka angielskiego dla klasy 6 - współpraca w organizacji konkursu ładnego czytania po angielsku - udział we współorganizowaniu ogólnopolskich konkursów z języka angielskiego: Olimpus, Oxford 6.Przygotowanie uczniów do udziału w konkursach - opracowanie planu pracy i prowadzenie koła języka angielskiego §8 ust. 2 pkt.2 1.Organizacja warsztatu pracy przy użyciu technik komunikacyjnych - wykorzystywanie edytora tekstu do pisania niezbędnych materiałów związanych z pracą dydaktyczną i wychowawczą oraz awansem zawodowym 2.Przeprowadzenie lekcji/zajęć języka angielskiego w pracowni komputerowej - przygotowanie i przeprowadzenie lekcji 3.Opracowanie prezentacji multimedialnej - wykorzystanie przygotowanej prezentacji w Power Point na zajęcia języka angielskiego 4.Stosowanie Internetu w życiu zawodowym i prywatnym - wykorzystanie Internetu w celu przygotowania lekcji §8 ust. 2 pkt.3 1.Prowadzenie zajęć otwartych dla nauczycieli stażystów i kontraktowych - przygotowanie scenariuszy i przeprowadzenie zajęć 2.Pełnienie funkcji opiekuna stażu lub praktyk - pomoc w opracowaniu planu, zawarcie kontraktu, konsultacje, hospitacje 3.Opracowanie i udostępnienie w bibliotece szkolnej scenariuszy lekcji i testów - opracowanie materiałów i ich udostępnienie w bibliotece szkolnej 4.Poszukiwanie nowatorskich rozwiązań - konsultacje z innymi nauczycielami języków obcych 5.Przeprowadzenie lekcji otwartej - przeprowadzenie lekcji otwartej dla zainteresowanych nauczycieli §8 ust. 2 pkt.4a 1.Przygotowanie planu działania Szkolnego Klubu Europejskiego - prowadzenie zajęć Szkolnego Klubu Europejskiego wg przygotowanego planu 2.Praca z udziałem zdolnych i słabych uczniów - przygotowanie działań w ramach koła i zajęć wychowawczych 3.Współpraca z rodzicami - rozmowy indywidualne - pogadanki §8 ust. 2 pkt.4c 1.Systematyczne poszerzanie wiedzy w celu podnoszenia jakości pracy szkoły - uczestnictwo w różnego rodzaju formach doskonalenia zawodowego i wykorzystywanie zdobytej wiedzy w podnoszeniu jakości pracy szkoły 2.Integracja zespołu klasowego - organizacja wycieczek szkolnych, wyjazdów do kina i teatru 3.Organizacja konkursów - opracowanie i przeprowadzenie konkursów z języka angielskiego 4.Prowadzenie działań zmierzających do poprawy „bazy” pomocy dydaktycznych - systematyczne wzbogacanie podręcznej biblioteki anglisty §8 ust. 2 pkt.4e 1.Współpraca z Powiatową Poradnią Psychologiczno - Pedagogiczną - kierowanie uczniów na badania 2.Współpraca z zagranicą w ramach programu Socrates - koordynowanie programu 3.Współpraca z pedagogiem - systematyczne konsultacje i rozmowy 4.Współpraca z Samorządem Uczniowskim - pomoc w organizacji imprez - wykonywanie zadań w ramach Gospodarza szkoły §8 ust. 2 pkt.5 1.Opis i analiza przypadków wychowawczych - zdiagnozowanie dwóch przypadków wychowawczych, ustalenie metod pracy, systematyczna praca nad rozwiązywaniem problemów wychowawczych Plan rozwoju może ulec zmianie zgodnie z potrzebami szkoły i własnymi. Wyświetleń: 0
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |