AWANS INFORMACJE FORUM Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE


Katalog

Ewelina Szymańska, 2016-06-01
Mniszków

Język angielski, Konspekty

"One finger, one hand keep moving" - nauka piosenki.

- n +

KONSPEKT LEKCJI JĘZYKA ANGIELSKIEGO

Temat lekcji: One finger, one hand keep moving – nauka piosenki.
Klasa: III (szkoła podstawowa)
Czas trwania: 45 minut
Metody i formy pracy: praca z całym zespołem klasowym, praca w grupach, gry językowe.
Materiały i środki dydaktyczne: podręcznik, płyta, karty obrazkowe, pacynka/maskotka
Cel ogólny: wzbogacanie słownictwa, nauka piosenki
Cele szczegółowe/operacyjne:
1. Wiadomości – Uczeń zna:
- nazwy części twarzy i ciała: an eye, an ear, a mouth, a nose, a hand, a finger, a head, a leg, a foot, a toe, i piosenkę.
2. Umiejętności – Uczeń potrafi:
- nazwać poznane części twarzy i części ciała,
- zaśpiewać piosenkę „One finger, one hand keep moving ”
- uzupełniać zdania odpowiednimi nazwami części twarzy i części ciała
3. Cele wychowawcze:
kształtowanie postawy aktywnej pracy na lekcji,
rozwijanie umiejętności pracy w grupach.
Planowany przebieg zajęć:
1. Czynności organizacyjne.
2. Sprawdzenie pracy domowej.
3. Rozgrzewka językowa: przypomnienie historyjki obrazkowej z poprzedniej lekcji i czytanie jej na głos. Przypomnienie nazw części twarzy przy pomocy kart obrazkowych
4. Wprowadzenie nazw części ciała.:
a) prezentacja słownictwa przy użyciu kart obrazkowych i powtarzanie wyrazów w celu utrwalenia poprawnej wymowy,
b) nauczyciel umieszcza karty na tablicy, a uczniowie podają nazwy wskazanych przez nauczyciela części ciała. Następnie nauczyciel kolejno usuwa karty, a uczniowie dalej podają nazwy części ciała, próbując sobie przypomnieć jakie karty były umieszczone na tablicy zanim nauczyciel je zabrał.
5. Praca z piosenką:
a) uczniowie słuchają piosenki i wskazują w książce części ciała, których nazwy pojawiają się w piosence,
b) nauczyciel przydziela uczniom nazwy części ciała. W trakcie drugiego słuchania piosenki uczniowie wstają, gdy usłyszą „swoje” słowo,
c) wspólne śpiewanie piosenki.
6. Utrwalenie słownictwa za pomocą gry językowej: uczniowie wycinają karty z końca książki przedstawiające części ciała i w dwu osobowych grupach grają w memory game.
7. Zakończenie lekcji i zadanie pracy domowej z ćwiczeń: uczniowie mają połączyć wyrazy z obrazkami oraz uzupełnić zdania właściwymi wyrazami.
Zgłoś błąd    Wyświetleń: 0


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.


BAROMETR


1 2 3 4 5 6  
Oceń artukuł!



Ilość głosów: 0

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.
Dowiedz się więcej.