Katalog

Joanna Bucka, 2016-05-31
Busko-Zdrój

Ogólne, Ankiety

Ankieta dla nauczycieli dotycząca realizacji podstawy programowej.

- n +

Ankieta dla nauczycieli
Szanowni Państwo! Prosimy o wypełnienie ankiety. Uzyskane informacje posłużą do sporządzenia informacji o jakości pracy Naszej szkoły.

1. W jakim stopniu zna Pan/Pani podstawę programową?
a) bardzo dobrze
b) dobrze
c)wystarczająco
d) nie znam

2. Czy treści wybranych przez Pana/Panią podręczników odpowiadają wybranym programom zgodnym z podstawą programową?
a) tak
b) raczej tak
c)raczej nie
d)nie
3. Dokonując wyboru podręcznika podjął/podjęła Pan/Pani decyzję:
a) samodzielnie
b) konsultując się z innymi nauczycielami w zespołach przedmiotowych, klasowych

4.W jaki sposób w Państwa szkole odbywa się monitorowanie podstawy programowej
(można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź)
a) kontrola planów dydaktycznych i wychowawczych nauczycieli przez dyrektora
b)obserwacja zajęć
c) zgodność planów z zapisami w dziennikach
d) kontrola kart monitorowania realizacji podstawy programowej
e) analiza osiągnięć edukacyjnych uczniów
d) inne:
..................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................
5. Czy w szkole dokonuje Pan/ Pani analizy osiągnięć edukacyjnych uczniów?
a) tak
b) raczej tak
c) raczej nie
d) nie

6.Jeśli tak, to w jaki sposób przebiega ta analiza?
(można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź)
a) analiza jakościowa i ilościowa sprawdzianów próbnych
b) analiza jakościowa i ilościowa sprawdzianów zewnętrznych
c) porównanie wyników sprawdzianów z wynikami ogólnopolskimi
d) sformułowanie wniosków do dalszej pracy
e) określenie mocnych i słabych stron
f) po przeprowadzonych sprawdzianach, odpowiedziach ustnych- analiza stopnia opanowania materiału
g)monitorowanie osiągnięcia uczniów przez obserwacje, sprawdzian
h) sprawdzanie prac domowych, analiza wytworów uczniów
i) ustalenie stopnia trudności zadań ze sprawdzianu
j) indywidualizacja pracy z uczniem na zajęciach
k)uzasadnianie oceny
l) inne: ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................
7. Czy nauczyciele wspólnie podejmują działania uwzględniające indywidualne potrzeby uczniów?
a) tak
b) raczej tak
c) raczej nie
d) nie
8.Jeśli tak, to w jaki sposób?
(można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź)
a) organizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych
b)organizacja kółek zainteresowań
c)dostosowanie wymagań edukacyjnych zgodnie z opinią poradni
d) pomoc w odrabianiu prac domowych- działalność świetlicy
e) dobór podręczników
f)indywidualizacja pracy podczas zajęć
g) różnicowanie stopnia trudności prac domowych
h) inne: ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

9. W jakich zespołach prowadzone są działania wspomagające realizację podstawy programowej?
(można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź)
a) przedmiotowy
b) samokształceniowy
c) klasowy
d) Rada Pedagogiczna
e) inne: ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

10. Czy zna Pan/Pani podstawę programową etapu wcześniejszego i późniejszego?
a)tak
b) raczej tak
c) raczej nie
d) nie

11. Jeśli tak, to w jaki sposób ją Pan/ Pani wykorzystuje?
(można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź)
a) opracowanie badań wstępnych
b) opracowanie tematyki zajęć wyrównawczych
c) opracowanie tematyki lekcji wychowawczych
d) organizacja zajęć sportowych
e)organizacja kół zainteresowań
f) dostosowanie wymagań edukacyjnych
g)inne: ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

12 W jaki sposób realizowane są cele określone w podstawie programowej?
a) adaptacja do warunków szkolnych
b)tworzenie kół zainteresowań
c) prezentacja osiągnięć uczniów na stronie internetowej
d)tworzenie imprez integracyjnych
e)organizacja wycieczek
f)wyjścia do galerii
g) uroczystości klasowe i szkolne
h)udział w konkursach
i) inne: ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

13 Jak ocenia Pan/Pani skuteczność wdrażanych przez siebie działań. Proszę ocenić w skali od 1-5.
1 2 3 4 5
Wyświetleń: 0


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.