Katalog

Sonia Chyłek, 2016-04-01
Zabrze

Język niemiecki, Konspekty

Scenariusz lekcji z języka niemieckiego. Dlaczego należy sortować odpady?

- n +

Temat: Dlaczego należy sortować odpady?

Cele operacyjne:
 Uczeń zna podstawowe słownictwo związane z segregacją odpadów.
 Uczeń potrafi uzasadnić, dlaczego należy sortować odpady.
 Uczeń umie odmienić przymiotnik bez rodzajnika przez przypadki.

Powitanie, sprawy organizacyjne, sprawdzenie zadania domowego i powtórzenie słówek z poprzedniego tematu.

Uczniowie przepisują nowe słówka do zeszytu.

Uczniowie tłumaczą słówka pod obrazkami i wymieniają nazwy przedmiotów na ilustracjach bez podpisów. Następnie uzupełniają tekst.

Uczniowie przyporządkowują śmieci do odpowiedniego kontenera, wpisując pod każdym kontenerem odpowiednie cyfry.

Uczniowie zapoznają się z pytaniami pod ulotką i formułują odpowiedzi na pytania:
1. Co nadaje się do recyclingu.
2. Z czego produkuje się cenne materiały.
3. Co produkuje się z odpadów.

Uczniowie uzupełniają zdania i regułę w Grammatik 2 dotyczącą odmiany przymiotnika bez rodzajnika przez przypadki.

Uczniowie utrwalają odmianę przymiotnika bez rodzajnika przez przypadki na podstawie zadania w książce ćwiczeń.

Uczniowie otrzymują karteczkę z nazwą odpadków, którą należy umieścić we właściwym kontenerze.

Nauczyciel zadaje pracę domową.
Wyświetleń: 20


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.