Katalog Sonia Chyłek, 2016-04-01 Zabrze Język niemiecki, Konspekty Scenariusz lekcji z języka niemieckiego. Dlaczego należy sortować odpady?Temat: Dlaczego należy sortować odpady? Cele operacyjne: Uczeń zna podstawowe słownictwo związane z segregacją odpadów. Uczeń potrafi uzasadnić, dlaczego należy sortować odpady. Uczeń umie odmienić przymiotnik bez rodzajnika przez przypadki. Powitanie, sprawy organizacyjne, sprawdzenie zadania domowego i powtórzenie słówek z poprzedniego tematu. Uczniowie przepisują nowe słówka do zeszytu. Uczniowie tłumaczą słówka pod obrazkami i wymieniają nazwy przedmiotów na ilustracjach bez podpisów. Następnie uzupełniają tekst. Uczniowie przyporządkowują śmieci do odpowiedniego kontenera, wpisując pod każdym kontenerem odpowiednie cyfry. Uczniowie zapoznają się z pytaniami pod ulotką i formułują odpowiedzi na pytania: 1. Co nadaje się do recyclingu. 2. Z czego produkuje się cenne materiały. 3. Co produkuje się z odpadów. Uczniowie uzupełniają zdania i regułę w Grammatik 2 dotyczącą odmiany przymiotnika bez rodzajnika przez przypadki. Uczniowie utrwalają odmianę przymiotnika bez rodzajnika przez przypadki na podstawie zadania w książce ćwiczeń. Uczniowie otrzymują karteczkę z nazwą odpadków, którą należy umieścić we właściwym kontenerze. Nauczyciel zadaje pracę domową. Wyświetleń: 20
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |