AWANS INFORMACJE FORUM Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE


Katalog

Edyta Dębowska, 2015-12-10
Siedlce

Język angielski, Konspekty

Lekcja otwarta z jezyka angielskiego.

- n +

Scenariusz zajęć z języka angielskiego dla klasy II
Lekcja otwarta dla rodziców połączona z hospitacją i lekcją koleżeńską.

Temat: At home – utrwalenie słownictwa.
Czas: 45 minut

Cele:
• Główny: powtórzenie poznanego słownictwa z zakresu „Dom ”
• Szczegółowe:
 Utrwalenie pisowni i poprawnej wymowy poznanego słownictwa
 Doskonalenie umiejętności słuchania ze zrozumieniem oraz reagowania na proste polecenia
 Kształcenie umiejętności budowania prostych zdań
 Doskonalenie umiejętności interpersonalnych poprzez współpracę w grupie

Metody pracy:
• Metoda komunikacyjna
• Metoda TPR (Total Physical Response – Reagowanie Całym Ciałem)
• Metoda audiolingwalna

Formy pracy:
• Praca indywidualna
• Praca z całą klasą
• Praca w parach
• Praca w grupach

Pomoce (środki):
• Podręcznik „ Tiger 2”
• Karty z rysunkami przedstawiającymi pomieszczenia oraz meble w domu
• Karty z nazwami mebli oraz pomieszczeń
• Materiały przyniesione przez nauczyciela
• Laptop z oprogramowaniem do tablicy interaktywnej

Przebieg lekcji

1. Warm – up
N-l wita się z uczniami i przedstawia temat lekcji oraz cele lekcji Uczniowie witają się z n-lem i zapoznają się z tematem lekcji oraz celami lekcji. 2 min.
2. Presentation
a) Uczniowie śpiewają piosenkę „Let’s have fun in English”.

b)N-l prosi uczniów na środek, pokazuje im karty z pomieszczeniami i prosi o zademonstrowanie za pomocą gestów czynności, które kojarzą im się z danymi pomieszczeniami.

c)N-l prosi uczniów aby słuchając podnosili obrazki do góry.

d) Uczniowie grają w grę „Memory” na laptopie.

a) Uczniowie śpiewają piosenkę.

b)Uczniowie przypominają sobie nazwy pomieszczeń.

c)Uczniowie ćwiczą słuchanie.

d) Uczniowie ćwiczą pisownię poznanych wyrazów.

3. Practice

1) N-l daje uczniom karty z domem oraz małe obrazki z meblami oraz opis gdzie znajdują się te meble.

2) N-l wiesza duży obrazek domu na tablicy. Wiesza także karty obrazkowe z meblami.

1) Ucznowie w parach czytają opisy i układają odpowiednio obrazki. Uczą się współdziałania.
2) Uczniowie układają zdania gdzie znajdują się meble.
3) Uczniowie na laptopie uzupełniają zadanie (ustawienie mebli)

3. Practice
N-l prosi uczniów o otwarcie zeszytu ćwiczeń. Uczniowie śpiewają piosenkę ”Shower is in the bathroom”.
Wykonują ćwiczenia powtórzeniowe. 5 min.
5. Homework
N-l zadaje pracę domową. Uczniowie zapoznają się z zadaniami do wykonania w domu. 2 min.
Podsumowanie lekcji:

Uczniowie podnoszą obie ręce do góry jeśli odpowiedź jest „tak”.
Uczniowie podnoszą jedną rękę do góry jeśli odpowiedź jest „trochę”.
Uczniowie nie podnoszą rąk jeśli odpowiedź jest „nie”.

1. Znam pomieszczenia w domu.
2. Znam meble w tych pomieszczeniach.
3. Potrafię zapisać poznane wyrazy.
4. Potrafię powiedzieć w jakim pomieszczeniu znajdują się meble.
5. Lekcja podobała mi się.
6. Lekcja była nudna.

Zgłoś błąd    Wyświetleń: 218


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.


BAROMETR


1 2 3 4 5 6  
Oceń artukuł!



Ilość głosów: 0

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.
Dowiedz się więcej.