Katalog Małgorzata Sandecka-Jankowska, 2015-03-31 Chróstnik Edukacja czytelnicza, Konspekty Formy reklamy.Małgorzata Sandecka- Jankowska Grupa V EDUKACJA CZYTELNICZA, MEDIALNA Konspekt zajęć dla uczniów klasy VI Czas trwania zajęć 90 min. TEMAT: FORMY REKLAMY Cel ogólny: • Uczeń pojmuje istotę reklamy i jej różnorodność. Cele operacyjne: Uczeń: • wyjaśnia pojęcie reklama • rozróżnia formy reklamy • posługuje się słownikami i encyklopediami • określa strukturę komunikatu reklamowego • redaguje krótki tekst reklamowy • efektywnie współdziała w grupie Metody pracy: • Praca w grupach • Burza mózgów • Pogadanka • Praca ze słownikiem 1. Metoda oglądowa - pokaz Formy pracy: • Indywidualna • Zbiorowa • Grupowa Środki dydaktyczne: • Krzyżówki • Wycinki reklam prasowych, plakaty • Nagrania reklam telewizyjnych i radiowych • Arkusz szarego papieru , markery • Słowniki i encyklopedie • Foliogramy Wyświetleń: 568
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |