AWANS INFORMACJE FORUM Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE


Katalog

Katarzyna Tomczuk, 2014-07-11
Wołów

Język angielski, Sprawdziany i testy

Diagnoza z j. angielskiego na koniec klasy IV/początek V

- n +

Diagnoza na koniec klasy IV name....................................................................................


I Ponumeruj w kolejności od poniedziałku do niedzieli.

Friday Monday Saturday Thursday Wednesday Sunday Tuesday

II Dopisz brakujące miesiące wybierając je z listy

June/ November/May/February/August/March/June/September

1. January 2............................. 3. ......................4. April 5............................6................................7. July 8....................................9...................................10. October 11. ......................................12. December

III Jakie to liczby? IV Napisz liczby słowami.

............................ 89..........................................................
........................... 12..........................................................
............................ 45.........................................................
............................ 17..........................................................
............................. 21..........................................................

IV Przetłumacz.

Niemiec-......................................................... wąż-...........................................
Francuz-......................................................... papuga-......................................
uncle-............................................................ siostra-...........................................
parents-..................................................... brat-...............................................
grandfather-............................................... babcia-...........................................
aunt-............................................................ tato-...............................................
teeth-........................................................... a monkey-...................................................
włosy-......................................................... lew-.............................................................
an armchair-............................................ pod-..........................................................
okno-........................................................ biurko-......................................................

V Dopasuj pytania do odpowiedzi:

Yes, she does./ No, I'm not/ No I can't./ Yes, I can./No, I don't/. Yes, it has/ Yes, I have./ Yes, he is.

1. Have you got a pet? ...................................................
2. Has a giraffe got long legs? ........................................
3. Can you talk? ........................................................
4. Can you fly? ..........................................................
5. Do you like fish?..................................................
6. Are you 12?...............................................
7. Is Peter American?.............................................
8. Does your mum get up at 7 o'clock?


VI Uzupełnij wyrażenia wybranym czasownikiem: play/do/go/ride.

.........................badminton .....................................karate
.........................horse riding ..................................a bike
.........................volleyball ..............................swimming

VII Wstaw a lub an przed rzeczownikami.

.........umbrella .............boy ................rabbit
.........board .............ice cream ...............orange

VIII Wstaw BUT albo AND

I can ride a bike........................I can't drive a car.
I can dance ...............................I can sing.

IX Połącz pytania z odpowiednimi odpowiedziami

1. When's your birthday? a. Jan Brzechwa
2. What time is it? b. I'm 10.
3. How old is Ola? c. Kasia
4. Is his party on Monday? d. It's in April
5. How old are you? e. No, it isn't.
6. Who's your favourite writer? f. At 10 o'clock
7. What's her favourite sport? g. She's 12.
8. What's your name? Hockey

X Wstaw on albo at. Przetłumacz zdania.

1. Music is............Monday.....................3.00.
....................................................................
2. .French is..................Friday..................3.30.
.....................................................................

XI Napisz godzinę.

7.00 It's...................................................
8.10 It's...................................................
9.30 It's....................................................
4.50 It's....................................................

XII Przeczytaj tekst. Czy zdania poniżej są prawdziwe, czy fałszywe?

My name's Toby. There are five people in my family. We have breakkfast together at half past seven, but we all eat different food. My brother Ron eats bacon and eggs with toast, and he has milk to drink. My sister Miriam doesn't like bacon. She has orange juice and cearel. Mum has fruit- an apple or an orange, and Dad has two pieces of toast with jam. They have tea to drink. And me? I have bacon with tomatoes. I don't eat eggs. I don't like them. And I have apple juice to drink.

1. There are four people in Toby's family. _____
2. Ron eats bacon and eggs. _____
3. Miriam likes Bacon. _____
4. Dad eats toast and jam. _____
5. Toby doesn't like eggs. _____
Zgłoś błąd    Wyświetleń: 3284


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.


BAROMETR


1 2 3 4 5 6  
Oceń artukuł!



Ilość głosów: 0

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.
Dowiedz się więcej.