AWANS INFORMACJE FORUM Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE


Katalog

Julia Sienkiewicz, 2014-02-24
Olsztyn

Język angielski, Konspekty

Jaka jest twoja ulubiona dyscyplina sportowa?- nauka słownictwa oraz ćwiczenia w udzielaniu informacji o sobie

- n +

Julia Sienkiewicz
SCENARIUSZ LEKCJI
09.11.10r.
Klasa: IV
Temat: Jaka jest twoja ulubiona dyscyplina sportowa?- nauka słownictwa oraz ćwiczenia w udzielaniu informacji o sobie
Cele lekcji:
-utrwalenie odmiany czasownika ’ być’ przez osoby
-nauka słownictwa (dyscypliny sportowe, nazwy miesięcy oraz pytania szczegółowe)
-ćwiczenia w udzielaniu informacji o sobie

Wprowadzenie do lekcji
1.Przypomnienie wiadomości z poprzednich lekcji (odmiana czasownika ‘być’ przez osoby
2.Sprawdzenie pracy domowej
3.Zapoznanie uczniów z celami lekcji

Lekcja
1.Uczniowie wymieniają znane sobie dyscypliny sportowe-odwołanie się do ogólnej wiedzy uczniów
2.Uczniowie sprawdzają czy dyscypliny sportowe, które wymienili pokrywają się z tymi, które znajdują się w podręczniku, następnie dopasowują obrazki przedstawiające różne dyscypliny sportowe do ich słownego zapisu
3.Uczniowie sprawdzają poprawność wykonania powyższego zadania poprzez dopasowanie obrazków do podpisów na tablicy
4.Uczniowie ćwiczą wymowę poszczególnych dyscyplin sportowych
5.Rozumienie ze słuchu-wprowadzenie. Objaśnienie zadania oraz tłumaczenie poszczególnych pytań
6.Rozumienie ze słuchu. Uczniowie uzupełniają brakujące informacje podczas słuchania
7.Sprawdzenie poprawności wykonanego zadania
8.Zapoznanie uczniów z pytaniami szczegółowymi (what, who, when etc.)
9.Uczniowie wykonują ćwiczenie polegające na dopasowaniu odpowiedzi do poszczególnych pytań.
10.Sprawdzenie poprawności wykonania zadania
11.Uczniowie ćwiczą wymowę nazw miesięcy
12.Uczniowie ćwiczą użycie nazw miesięcy w odniesieniu do daty ich urodzin
13.(opcjonalnie) Uczniowie uzupełniają słowami pytającymi poszczególne pytania, następnie udzielają odpowiedzi zgodnie z prawdą o sobie
14.(opcjonalnie) Uczniowie wzajemnie zadają sobie pytania z ćwiczenia powyżej i gromadzą informacje na temat koleżanki/kolegi

Zakończenie lekcji
1.Podsumowanie lekcji, powtórzenie nowego słownictwa poznanego na lekcji oraz pożegnanie uczniów.


Zgłoś błąd    Wyświetleń: 752


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.


BAROMETR


1 2 3 4 5 6  
Oceń artukuł!



Ilość głosów: 0

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.
Dowiedz się więcej.