Katalog Julia Sienkiewicz, 2014-02-24 Olsztyn Język angielski, Konspekty I like cheese!-utrwalenie nazwy żywności oraz nauka piosenki ‘The Sandwich Spell’Klasa I Temat: I like cheese!-utrwalenie nazwy żywności oraz nauka piosenki ‘The Sandwich Spell’ Cel ogólny: utrwalenie nazw żywności: pomidory, ser, sałata, jajka, szynka, kurczak, spell, Sandwich oraz zapoznanie z konstrukcją ‘I like…’ do wyrażania preferencji. Pod koniec lekcji uczeń: -będzie potrafił nazwać podstawowe artykuły spożywcze -będzie znał piosenkę ‘The Sandwich Spell’ -będzie potrafił wyrazić swoje żywieniowe preferencje Formy pracy: -praca indywidualna oraz w parach Wprowadzenie 1.Piosenka na przywitanie (stały element lekcji) 2.Rozgrzewka (stały element lekcji-nauczyciel wydaje polecenia w j. ang. dzieci wykonują ćwiczenia np. stamp your feet, clap your hands etc.) Lekcja 1.Przypomnienie nazw artykułów spożywczych poprzez śpiewanie piosenki ‘Food Song’. (Nauczyciel pokazuje kolejno flashcards-dzieci nazywają produkty). 2.‘I like cheese’-dzieci zapoznają się z konstrukcją ‘I like’, która wyraża preferencje. 3.Słuchanie piosenki do historyjki ‘The Sandwich Spell’-dzieci liczą a następnie odpowiadają w języku angielskim ile razy w piosence wystąpiło słowo ‘abracadara’ oraz czy wszystkie artykuły żywnościowe znajdują się w piosence. 4.Odgrywanie piosenki ‘The Sandwich Spell’. 5.Dzieci wykonują karty obrazkowe z produktami żywnościowymi. 6.Uczniowie ćwiczą nazywanie żywności oraz zastosowanie konstrukcji ‘I like’ przy użyciu kart obrazkowych. 7.Gra w ‘I like cheese’ przy użyciu kart obrazkowych. Dzieci utrwalają konstrukcję gramatyczną ‘I like’i odpowiedzi ‘yes’/’no’ oraz nazwy produktów żywnościowych. 8.Gra w ‘I like cheese’ w parach. 9.Dzieci zapoznają się z treścią pracy domowej. Zakończenie 1.Podsumowanie lekcji 2.Dzieci odgadują magiczne słówko, którym jest wyraz ‘chicken’(stały element lekcji) Wyświetleń: 663
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |