Katalog Katarzyna Łukaszewicz, 2013-11-12 Krzyż Wielkopolski Różne, Różne Zasady pracy w grupachZASADY PRACY W GRUPACH 1. Będziecie pracować w grupie, a zatem wspólnie musicie dążyć do celu. Każdy niech stara się pracować intensywnie, na miarę swoich możliwości – musi jednak ciągle mieć na uwadze dbałość o wspólne interesy grupy. 2. Wybierzcie spośród siebie Lidera, Sekretarza i Sprawozdawcę. Lider - organizuje i kieruje pracą grupy, - dba o to, aby wszyscy pracowali, aby każdy miał swój udział w rozwiązywaniu zadania, - pilnuje, aby grupa nie poświęcała uwagi kwestiom ubocznym, nieistotnym dla osiągnięcia celu, - nie narzuca swoich poglądów, ale dba o to, aby wszyscy mogli się wypowiedzieć – ustali kto w danej chwili mówi, - upewni się, czy wszyscy zrozumieli postawione przed grupą zadanie. Sekretarz - pilnuje, aby nie umknęły jego uwadze i pamięci ciekawe pomysły zgłaszane w czasie pracy nad zadaniem, - zapisze końcowe rozwiązanie. Sprawozdawca - stara się wyłowić w trakcie pracy grupy ważne ustalenia, - uzgodni z grupą rezultaty pracy i przedstawi publicznie efekt pracy zespołu. 3. Przed przystąpieniem do pracy uzgodnijcie plan działania. 4. Po wykonanej pracy dokonajcie samooceny i porozmawiajcie przez chwilę o przyczynach sukcesów bądź niepowodzeń. POWODZENIA Wyświetleń: 525
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |