Katalog Martyna Fiuk, 2013-05-27 Mława Język angielski, Konspekty Food and drinks - vocabulary. Kl.3KONSPEKT LEKCJI 1.Typ szkoły: Szkoła Podstawowa 2. Poziom nauczania: VI klasa (3 godziny tygodniowo) 3. Liczba uczniów: 4. Data: 11.12.2009 r. 5. Imię i nazwisko nauczyciela: Martyna Fiuk 6. Czas trwania lekcji: 45 minut 7. Temat lekcji: Food and drinks.- vocabulary. ( Jedzenie i picie.-słownictwo) 8. Cele ogólne jednostki lekcyjnej: • Ćwiczenie słownictwa i materiału gramatycznego dotyczącego jedzenia. 9. Cele operacyjne jednostki lekcyjnej: • Uczeń ćwiczy zagadnienie gramatyczne-policzalne i niepoliczalne rzeczowniki. • Poprzez wykonywanie ćwiczeń uczeń powtarza i utrwala poznany problem gramatyczny. • Uczeń potrafi podzielić rzeczowniki na policzalne i niepoliczalne • Uczeń potrafi wymienić kilka nazw jedzenia oraz picia. 10. Materiały, środki dydaktyczne: • Karty pracy 11. Metody pracy • Zadawanie pytań i odpowiadanie na nie • Wykonywanie ćwiczeń 12. Formy pracy • Praca indywidualna • Praca z całą klasą • Praca w parach PRZEBIEG LEKCJI Wstęp 1. Zapisanie na tablicy tematu lekcji. 2. Nauczyciel wprowadza uczniów w temat lekcji poprzez zadawanie pytań z użyciem zaimków dzierżawczych. Prezentacja 1. Nauczyciel zawiesza na tablicy listę z zaimkami osobowymi oraz kartki z zaimkami dzierżawczymi. Zadaniem uczniów jest połączyć je w pary. 2. Gdy zadanie jest wykonane uczniowie przepisują materiał do zeszytów. Nauczyciel podaje dodatkowo wymowę. Faza główna 1. Uczniowie dwukrotnie wysłuchują nagrania. Uczniowie mogą porównać odpowiedzi w parach, następnie nauczyciel sprawdza z całą klasą. 2. Na kartach pracy uczniowie wykonują różnorodne ćwiczenia gramatyczne, takie jak: a) wybór właściwego zaimka w zdaniu, b) Układanie zdań z rozsypanych wyrazów, c) Uzupełnianie zdań zaimkami. Zakończenie Praca domowa-Ćwiczenie utrwalające poznane zagadnienie gramatyczne. Wyświetleń: 1464
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |