AWANS INFORMACJE FORUM Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE


Katalog

Marcin Karcz, 2012-05-28
Piszczac

Język angielski, Konspekty

plan lekcji

- n +

Konspekt lekcji

Klasa: 1a/1b grupa dziewczyn Data: 30.03.2012

Czas: 45 minut

Temat lekcji: Animals in Danger - Zagrożone gatunki zwierząt

Cel ogólny:
Uczeń posługuje się podstawowym zasobem środków językowych, umożliwiającym realizację wymagań ogólnych w zakresie następujących tematu świat przyrody.

Cele operacyjne:
• Wiedza:
Uczeń: zna nazwy zwierząt, zna poprawną wymowę wyrazów, wie jak opisywać zwierzęta, wie jak łączyć zdania
• Umiejętności:
Słuchanie: określanie kontekstu wypowiedzi ( dobieranie zwierząt z ilustracji do ich
opisu); Czytanie: wyszukiwanie w tekście informacji (test wyboru); Pisanie: opisywanie zwierząt.
• Postawa: uczniowie rozwijają umiejętność pracy indywidualnej i zbiorowej

Techniki: czytanie, słuchanie, mówienie, praca ze słownikiem
Środki dydaktyczne: New Exam Challenges 1, str. 84, odtwarzacz CD, płyty z nagraniem
Formy pracy: praca zbiorowa, indywidualna
Metoda: komunikatywna

Przebieg lekcji:
Faza wstępna:
1. Sprawdzenie pracy domowej, wprawki językowe - praca zbiorowa, ćw 1,3 str. 65 zeszyt ćwiczeń
Faza właściwa:
2. Na podstawie zapisanego tematu lekcji uczniowie określają jakie zagadnienia będą poruszane na lekcji
3. Uczniowie czytają tekst o zagrożonych gatunkach i analizują mapkę przedstawiającą zdjęcia zagrożonych gatunków, wspólnie całą klasą tłumaczone są nazwy zwierząt i trudne słownictwo z tekstu ( praca ze słownikiem) - ćw. 1 str. 84, praca zbiorowa (ewentualnie uczniowie próbują wymienić nazwy zwierząt zagrożonych występujących w Polsce – ćw. 2)
4. Uczniowie słuchają czterech tekstów opisujących zwierzęta, na podstawie opisu odgadują nazwę zwierzęcia – ćw. 3 str. 84, praca indywidualna
5. Uczniowie poznają sposób łączenia 2 zdań opisu w jedno przy pomocy słowa with
Faza końcowa:
6. Refleksja – podsumowanie lekcji, ocena pracy na lekcji, praca domowa

Zadania dodatkowe:
1. Ćw. 3 str. 66 – uczniowie dzielą czasowniki na regularne i nieregularne dopisując formę czasu Past Simple – zeszyt ćwiczeń

Praca domowa: ćw. 1,2 str. 66 – zeszyt ćwiczeń

Zgłoś błąd    Wyświetleń: 1082


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.


BAROMETR


1 2 3 4 5 6  
Oceń artukuł!



Ilość głosów: 0

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.
Dowiedz się więcej.