AWANS INFORMACJE FORUM Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE


Katalog

Daria Madej, 2011-12-20
Marki

Język angielski, Konspekty

Scenariusz zajeć z języka angielskiego dla kl 1 SP

- n +

Temat: HOW MANY? UTRWALENIE LICZEBNIKÓW OD 1 D0 10.


Cele:

a) poznawcze

- przedstawienie nowego słownictwa: pears, bananas
- zapoznanie dzieci ze sposobem przygotowywanie się zwierząt do snu zimowego
- przedstawienia postaw właściwych i pożądanych zachowań

b) dydaktyczne

- utrwalanie liczebników od 1 do 10 i nazw owoców
- kształtowanie umiejętności poprawnego odpowiadania na zadawane pytania Who’s this?, How many?
- utrwalenie zwrotów języka potocznego w klasie: stand up, sit down,sing a song, write the number,open your book, pick up a pencil…


Metody pracy: metoda kombinowana
( słuchanie, śpiew, pisanie, mówienie, rysowanie, zabawa edukacyjna )


Formy pracy:
- praca w parach lub 3-osobowych grupach
- zbiorowa jednolita
- zbiorowa indywidualna

Środki dydaktyczne:

Podręcznik, zeszyt ćwiczeń, zeszyt przedmiotowy, karta pracy
Tablica interaktywna, i-Tools, płyta CD,
Ilustracja przedstawiające bohaterów opowiadania, flashcards z liczbami,
klej, magnesy


Przebieg zajęć :

Wprowadzenie
1. Przywitanie.
2. Sprawdzenie listy obecności.
3. Wspólne zaśpiewanie piosenki wspieranej gestami i ruchami ciała „HOW MANY APPLES.”

Rozwinięcie
4. Nauczyciel podnosi karty obrazkowe przedstawiające bohaterów opowiadania i pyta Who’s this?. Dzieci odpowiadają It’s Swish, It’s Roly, It’s Tricky.
5. Praca z podręcznikiem str 14. Nauczyciel w języku angielskim prosi dzieci, aby otworzyły podręczniki i zapisuje nr strony na tablicy. Następnie pyta w języku polskim uczniów: Gdzie są zwierzęta?, Co robią bohaterowie?, Jaka jest pora roku?
6. Wspólne obejrzenie historyjki wspierane materiałem dźwiękowym i tablicą interaktywną.
7. Analiza i podsumowanie postaw bohaterów opowieści. Nauczyciel pyta: Jak postąpił Tricky?, Czy było to właściwe zachowanie?, Jak mógłby naprawić swój błąd?
8. Praca z zeszytem przedmiotowym- karta pracy. Zadaniem dzieci jest przejście przez labirynt, aby policzyć ile owoców zebrał dany bohater. Nauczyciel pyta How many apples/bananas/pears? Dzieci podają konkretną liczbę i zapisują odpowiedź.

Zakończenie
9. Zabawa edukacyjna.
Uczniowie pracują w parach. Jeden pyta How many? I pokazuje dowolną ilość palców od 1-10. Drugi uczeń wymawia konkretną liczbę. Po trzech pytaniach uczniowie wymieniają się rolą.
10. Zadanie i objaśnienie zadania domowego-zeszyt ćwiczeń str. 8. Zadaniem dzieci jest odnaleźć ukryte owoce i wpisać ich ilość we właściwą kratkę.
11. Pożegnanie i podsumowanie zajęć.
Zgłoś błąd    Wyświetleń: 1612


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.


BAROMETR


1 2 3 4 5 6  
Oceń artukuł!



Ilość głosów: 0

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.
Dowiedz się więcej.