AWANS INFORMACJE FORUM Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE


Katalog

Marta Ożarowska, 2011-06-02
Bemowo Piskie

Język angielski, Konspekty

Scenariusz zajęć- język angielski do podręcznika Stardust 1

- n +

SCENARIUSZ LEKCJI
KLASA 1a Data, 03.09.2010 r.
KLASA 1b Data, 03.09.2010 r.
Nauczyciel: Marta Ożarowska
Czas trwania zajęć: 45 minut
Temat: Nauka zwrotów hello, bye, Good Morning, Good bye.
Materiały dydaktyczne: podręcznik i zeszyt ćwiczeń Stardust 1, pacynka Bobby, karty obrazkowe: Tina i Tim, plakat Vocabulary, nagranie 1 i 2, karty obrazkowe z kolorami (czerwony, zielony, żółty, niebieski), karty obrazkowe z ludkami Twinkle, odtwarzacz CD.
Cele:
- ogólny:
• dzieci uczą się powitania Hello oraz przedstawiania się I’m…
- szczegółowe:
• dzieci zapoznają się z głównym bohaterem podręcznika oraz z pozostałymi postaciami (Tim, Tina, Ludki Twinkle);
• prezentacja zwrotów na powitanie i pożegnanie;
• nauka piosenki na temat Planety Twinkle (Planet Twinkle);
• dzieci uczą się nazw kolorów: red, yellow, green, blue ;
• dzieci wykonują mini pacynki na palce ;
Formy pracy:
• praca w całej klasie;
• praca indywidualna;
Wiadomości i umiejętności określone w podstawie programowej:
• język obcy: dzieci reagują na proste polecenia nauczyciela (Open your class book, , Listen to the song, Look ) i proste pytania ( What’s your name?, Is it Red Twinkle?);
• język obcy/ edukacja muzyczna: dzieci śpiewają piosenkę;
• edukacja społeczna: dzieci współpracują ze sobą w zabawie;
• edukacja plastyczna: dzieci kolorują mini pacynki i nazywają kolory;

ETAPY LEKCJI
I. WPROWADZENIE.

1. Przywitanie.
Nauczyciel wita się z dziećmi, mówiąc Hello oraz przedstawia się, mówiąc I’m…..Następnie nauczyciel przedstawia dzieciom pacynkę Bobbiego oraz pyta dzieci o imiona.
2. Przedstawienie postaci.
Nauczyciel pokazuje dzieciom plakat Vocabulary i wyjaśnia uczniom, że jest to planeta Twinkle. Następnie przedstawia uczniom mieszkańców tej planety- Tima, Tinę.

II. LEKCJA WŁAŚCIWA.

1. Prezentacja postaci z podręcznika..
Nauczyciel mówi Please, open your Class Books at page 2 and 3 i zapisuje cyfry na tablicy. Następnie wyjaśnia kim jest Bobby i jak znalazł się na planecie Twinkle.
2. Piosenka Planet Twinkle .
Nauczyciel mówi, że za chwilę dzieci usłyszą piosenkę o planecie Twinkle i wprowadza słowo sky. Przed odtworzeniem nagrania nauczyciel mówi Listen, a w czasie jego trwania pokazuje dzieciom gesty towarzyszące słowom piosenki.
3. Nauka kolorów.
Nauczyciel zapowiada, że dzieci poznają teraz innych mieszkańców planety i wprowadza nazwy kolorów: red, green, yellow, blue. Za pomocą kart obrazkowych zapoznaje dzieci z ludkami Twinkle. Następnie mówi Listen and repeat wskazując najpierw swoje ucho, a potem książkę. Odtwarza nagranie 2.
4. Wycinanka.
Nauczyciel wyjaśnia dzieciom, że za chwilę wykonają mini pacynki na palce i następnie mówi Open your Activity books at page 31. Prosi uczniów o pokolorowanie pacynek zgodnie z kolorami w podręczniku.

III. PODSUMOWANIE LEKCJI.
1. Zakończenie lekcji.
Nauczyciel prosi uczniów o wspólne odśpiewanie piosenki. Następnie macha ręką do dzieci na pożegnanie, mówiąc Goodbye i zachęca dzieci, żeby odpowiedziały w ten sam sposób.




Zgłoś błąd    Wyświetleń: 1035


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.


BAROMETR


1 2 3 4 5 6  
Oceń artukuł!



Ilość głosów: 0

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.
Dowiedz się więcej.