AWANS INFORMACJE FORUM Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE


Katalog

Iwona Chrząstek, 2011-05-29
Hrubieszów

Zajęcia pozaszkolne, Scenariusze

Scenariusz konkursu "Wybory Miss Szkoły"

- n +

WYBORY MISS SZKOŁY
MAJA
Witamy serdecznie na długo oczekiwanych wyborach Miss Szkoły 2008.
O tytuł najsympatyczniejszej ubiegać się będzie 20 naszych koleżanek – uczennic klas IV, V i VI wytypowanych przez swoich rówieśników.
MAGDA
To zaszczytne wyróżnienie przyznamy osobie, która wykaże się wiedza i inteligencją,
MAJA
urodą i dobrym gustem,
MAGDA
pewnością siebie i skromnością,
MAJA
jednym słowem przyznamy osobie wyjątkowej.
Zadania, którym będą musiały sprostać nasze kandydatki, pomogą nam wyłonić taką właśnie osobę.
Poza tym zależy nam na wspólnej zabawie.
MAGDA
Przywitajmy brawami szanowne jury w składzie:
………………………………..
………………………………
…………………………………..
…………………………………
…………………………………..
…………………………………
Jury prosimy o systematyczne uzupełnianie kart do punktacji, przydzielając dziewczętom oceny w skali od 1 do 5.
MAJA
Powitajmy teraz brawami nasze kandydatki, które zaprezentują nam swoje umiejętności taneczne. TANIEC

MAGDA
Poznajmy je teraz bliżej. Prosimy dziewczęta o krótką prezentację. Zapraszamy kandydatkę nr 1.
Dziękujemy. Zapraszamy kandydatkę nr 2……
MAJA
Przed nami kolejna konkurencja wymagająca od dziewcząt wykazania się zręcznością, sprytem i pomysłowością. Zobaczmy jak poradzą sobie nasze kandydatki z niełatwą umiejętnością wiązania krawata, tak by stał się on ozdobą męskiej garderoby, a jednocześnie nie stał się węzłem gordyjskim.
MAGDA
Może któraś z kandydatek zaprezentuje nam nowy sposób wiązania krawata?
Zapraszamy na środek 5(pięciu ) chłopców i pierwsze kandydatki z numerami od 16 do 20.
MAJA
O ilości przyznanych punktów decydować będzie nie tylko sposób w jaki to zrobią, ale i kto zrobi to najszybciej. Po wykonaniu zadania prosimy kandydatki o podniesienie ręki.
Uwaga, gotowe, start!
Dziękujemy, prosimy jury o przyznanie punktów.
Zapraszamy kandydatki z numerami od 11 do 15
(od 6 do 10, od 1 do 5 ).



MAJA
Czy równie dobrze jak z męską garderobą poradziłyby sobie nasze kandydatki z technicznymi elementami zainteresowań swoich kolegów?
Dziewczęta odpowiedzą teraz na pytania przygotowane przez chłopców, rozszyfrowując tajemniczo brzmiące nazwy tulejek, gwintów, przekładek, płaskowników…
MAGDA
Płaskowników? Czy to buty na płaskim obcasie?
MAJA
Przekonajmy się. Zapraszamy kandydatkę nr 1 i prosimy o wybór pytania.
Zapraszamy kandydatkę nr 2….
MAGDA
Dziękujemy dziewczętom (rozchodzą się na boki).Powróćmy może do bardziej dziewczęcych umiejętności naszych kandydatek. Obejrzyjmy je jeszcze raz w przygotowanym tańcu.
Jury prosimy o nagrodzenie umiejętności tanecznych naszych kandydatek poprzez przyznanie punktów.
MAJA
Dziękujemy dziewczętom (rozchodzą się na boki).
Przed podjęciem ostatecznej decyzji po raz ostatni obejrzyjmy ubiegające się o tytuł Miss kandydatki.
Kandydatki z numerem 1 i numerem 2………
MAGDA
Oglądając zmagania się dziewcząt wszyscy na pewno świetnie się bawiliśmy. Nagrodźmy je więc brawami. BRAWA
Jury zapraszamy do podsumowania punktacji i podjęcie ostatecznej decyzji.
MAJA
Wszystkich zapraszamy do dalszej zabawy.

Zgłoś błąd    Wyświetleń: 3493


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.


BAROMETR


1 2 3 4 5 6  
Oceń artukuł!



Ilość głosów: 0

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.
Dowiedz się więcej.