AWANS INFORMACJE FORUM Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE


Katalog

Adriana Rayall de Ragan, 2011-05-29
Śmigiel

Matematyka, Plany rozwoju zawodowego

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NA NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

- n +


Samorządowe Gimnazjum
i Szkoła Podstawowa w Śmiglu


PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
nauczyciela mianowanego
UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ ZAWODOWY NAUCZYCIELA
DYPLOMOWANEGO
(realizowany od 01.09.2008 do 31.05.2011)

§ 8 ust. 2 pkt 1
Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły.

1. Poznanie procedury awansu zawodowego
2. Poszerzenie wiedzy i umiejętności podejmowania działań
na rzecz podwyższenia jakości pracy
szkoły.Uczestniczenie w różnych formach doskonalenia
zawodowego, adekwatnego do potrzeb nauczyciela i szkoły.
3. Aktywny udział w pracach Zespołu Samokształceniowego
Nauczycieli Przedmiotów Matematyczno-przyrodniczych
3. Współorganizacja konkursów dydaktycznych o zasięgu
szkolnym i międzyszkolnym.
4. Wzbogacanie metod i form pracy dydaktycznej i
wychowawczej. - Wykorzystanie metod
aktywizujących w procesie edukacyjnym.
- Praca z uczniem zdolnym.
- Przygotowanie uczniów do udziału
w konkursach.
5. Opracowanie autorskiego programu zajęć
dydaktycznych "Matematyka wokół nas " -
Przygotowanie i wdrożenie programu zajęć dodatkowych

§ 8 ust. 2 pkt 2
Wykorzystanie w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej.

1. Stosowanie techniki komputerowej w pracy pedagogicznej. - Korzystanie z komputerowych programów
edukacyjnych na lekcjach i w życiu codziennym.
2. Wykorzystanie Internetu - Korzystanie ze stron
internetowych MEN, Profesor, Literka... Korzystanie z
wiedzy i doświadczeń innych nauczycieli
3. Organizacja warsztatu pracy przy użyciu techniki
komputerowej - Wykorzystanie Office do wykonywania
pomocy dydaktycznych, pisania scenariuszy, testów oraz
materiałów związanych z awansem zawodowym nauczyciela
oraz pracą szkoły


§ 8 ust. 2 pkt 3
Umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem z innymi nauczycielami.

1. Prowadzenie zajęć otwartych dla zainteresowanych
2. Współpraca przy pracach komisji do spraw regulaminów
3. Upowszechnianie i promocje własnych doświadczeń, metod
i form pracy.
4. Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem z innymi
nauczycielami (udostępnianie opracowanych scenariuszy
zajęć i uroczystości szkolnych)
5. Pedagogizacja rodziców - opracowanie materiałów
dotyczących trudności wychowawczych.


§ 8 ust. 2 pkt 4a
Opracowanie i wdrożenie programu działań edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych związanych odpowiednio z oświatą, pomocą społeczną lub postępowaniem w sprawach nieletnich.

1. Nabywanie umiejętności projektowania własnych działań. - Opracowanie i wdrożenie planu pracy wychowawcy
dla gimnazjum zgodnie z Programem Wychowawczym Szkoły

2. Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z matematyki


§ 8 ust. 2 pkt 4c
Poszerzenie zakresu działań szkoły, w szczególności dotyczących zadań dydaktycznych, wychowawczych lub opiekuńczych.

1. Współorganizowanie i przeprowadzenie konkursów
matematycznych
2. Uczestnictwo wraz z uczniami w różnych formach
kulturalnych - Organizowanie wyjazdów do kina, teatru,
filharmonii.
3. Współpraca z rodzicami uczniów. Systematyczne
kontakty z rodzicami
4. Pogłębianie wiedzy i umiejętności w zakresie
zaspokajania potrzeb wychowawczych uczniów. - Lektura
literatury fachowej.
5. Podjęcie i ukończenie różnych form doskonalenia
zawodowego podnoszących kompetencje i umiejętności
wychowawcze.

§ 8 ust. 2 pkt 4e
Wykonywanie zadań na rzecz oświaty, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich we współpracy z innymi osobami, instytucjami samorządowymi lub innymi podmiotami;

1. Współpraca z instytucjami samorządowymi. -
Nawiązanie współpracy z Ośrodkiem Pomocy Społecznej;
- Współpraca z Poranią Psychologiczno Pedagagiczną;
- Współpraca z Policją
- Współpraca z Domem Dziecka w Gościerzynie

§ 8 ust. 2 pkt 5
Umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów edukacyjnych, wychowawczych lub innych z uwzględnieniem specyfiki i rodzaju szkoły.

- Diagnoza wybranych problemów edukacyjnych lub wychowawczych


Niniejszy plan ma charakter otwarty i możliwe są jego modyfikacje zgodne z potrzebami własnymi i szkoły.
Opracowała:Adriana Rayall de Ragan
Zgłoś błąd    Wyświetleń: 1577


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.


BAROMETR


1 2 3 4 5 6  
Oceń artukuł!



Ilość głosów: 0

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.
Dowiedz się więcej.