Katalog Magdalena Awin, 2011-05-24 malbork Język angielski, Konspekty In the classroom - lekcja powtórzeniowa przed sprawdzianem.BINGO 1SCENARIUSZ LEKCJI JĘZYKA ANGIELSKIEGO Uczeń ma prawo do błędu! Uczeń ma prawo do ciszy! Uczeń czeka na pochwałę! TEMAT: In the classroom- dziecko i jego najbliższe otoczenie, powtórzenie materiału. TEMAT dla ucznia: Już umiem. CELE GŁÓWNE: utrwalenie nazw przedmiotów związanych ze szkołą i najbliższym otoczenie. Uczeń potrafi przywitać się, przedstawić się, liczyć do 10. Uczeń reaguje na proste polecenia w ramach „Classroom language”. Osłuchanie z językiem poprzez nagrania audio. CELE OPERACYJNE: uczeń potrafi dopasować angielskie nazwy do poznanych treści, identyfikuje przedmioty, rozumie treść dialogu usłyszanego z nagrania(płyta CD).Uczeń rozwija umiejętności współpracy z innymi. Sprawdzenie ucznia z własnej wiedzy. ROZPOCZĘCIE LEKCJI Warm up (greeting),speaking listening and TPR –zabawa w gestykulacje, przy piosence(nr1) Good morning- kłaniamy się szarmancko,- hello,hi- wyciągamy dłoń w geście powitania, good bye- machamy ręką w geście pożegnania. Zabawa zbiorowa i w parach. I ĆWICZENIE MATERIAŁU JĘZYKOWEGO Speaking and listening- zabawa z pacynką. Zadawanie pytań: “What is your name? How are you today”.” I’m fine,Tank You”, “I’m OK” , “Im not very well” -omówienie z uczniami kiedy i w jaki sposób się witamy. Zabawa w parach i indywidualnie. II ĆWICZENIE MATERIAŁU JĘZYKOWEGO Speaking nad reading- „What is this?”- flashcards, powtarzanie wraz z nauczycielem nazw. Zabawa w zgadywanie –nauczyciel prosi uczniów o zamknięcie oczu chowa jedną z plansz, uczniowie zgadują której brakuje – obrazki umieszczone na tablicy zgodnie z kolejną w książce s 8. Zabawa z podziałem na rzędy oraz chłopcy-dziewczęta. Poprawna odpowiedź nagradzana brawami. Komunikaty: „close your eyes”, “open your eyes”, “what is missing”? III ĆWICZENIE MATERIAŁU JĘZYKOWEGO Speaking, TPR -zabawa w ukryte rekwizyty w worku: dzieci próbują odgadnąć przy pomocy dotyku rodzaj przedmiotu, dopasowując angielska nazwę przy pomocy obrazów na tablicy. IV ĆWICZENIE MATERIAŁU JĘZYKOWEGO Speaking and listening- Where is a book?- uczniowie wskazują odpowiednią plansze na tablicy, bądź z ławki, odpowiadając Here is a book. Poprawna odpowiedź nagradzana brawami. V ĆWICZENIE MATERIAŁU JĘZYKOWEGO Speaking and TPR- zabawa z piłką, rzucamy piłką wymawiając j, angielskim nazwę przedmiotu, uczeń po odpowiedzi odrzuca do nauczyciela piłkę. Druga części zabawy z piłką: odliczanie od 1-10, 10-1, uczniowie rzucają do siebie piłkę licząc.Uczeń określa preferencje odpowiadając na pytanie „What number do you like? VI ĆWICZENIE MATERIAŁU JĘZYKOWEGO Reading and writing- Bingo- strona 13Liczenie przedmiotów schowanych w worku „How many pencils? ZAKOŃCZENIE Które zadanie sprawiło Ci najwięcej trudności, a które było dla Ciebie łatwe? CO ZAPAMIĘTAŁEŚ Z LEKCJI? UWAGI Rozdanie materiałów do pisanie po śladzie, liczby od 0-10, praca na lekcji i do dokończenia w domu. Przypomnienie o słowniczku z tyłu ksiązki. METODY: konwersacyjna, audiolingwalna, TPR, classroom language, play-roles. FORMY: zbiorowa, indywidualna, w parach ŚRODKI DYDAKTYCZNE: podręcznik z zeszytem ćwiczeń, piłka, flashcards (map,board, desk, notebook,book,pencil,pencil-case,rubber,ruler,school-bag,pen, classroom), płyta CD z piosenką, przybory szkolne jako rekwizyty, materiał do pisania po śladzie Wyświetleń: 2755
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |