AWANS INFORMACJE FORUM Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE


Katalog

Maja Nowińska-Siewruk, 2011-01-28
Wieliczka

Język angielski, Sprawdziany i testy

Grammar test "to be" "to have got" level: basic

- n +

GRAMMAR TEST Name:_____________________________________



1. Paul chce umówić się z Kate. Pomóż mu w rozmowie z jej starszą siostrą, wstawiając czasownik „to be” w odpowiedniej formie:

Paul: Hello Alice, how _______ you?
Alice: I’ ____ fine, hello.
Paul: ______ Kate with you?
Alice: No, she _________. Kate and Mark _______ in London.
Paul: Oh.. Ok. See you at school.

2. Przyszedł do Ciebie mail od znajomego kosmity. Kosmita jest bardzo miły i gadatliwy, ale popełnia wiele błędów gramatycznych. Przepisz jego list poprawiając wszystkie pomyłki:

Hello My Friend!
My name am Epa. I is from planet Hepahepa. Is you in Poland? I and my brother in Poland are. Poland are very big.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Mama wyprała Twoje spodnie. W kieszeni była kartka z zadaniem z angielskiego. Wszystko się rozmyło. Ułóż zdania od początku. Wstaw czasownik „to be” w odpowiedniej formie.

not to be = nie być

1. I/ to be/ a student/ _________________________________________________________
2. to be/ Mary and Joe/ my cousins ____________________________________________
3. you/ not to be/ my cousin ___________________________________________________
4. This test/ not to be/ nice ____________________________________________________
5. You and I/ to be/ in Class 4b ________________________________________________

4. Paul wreszcie umówił się z Kate. Pomóż mu zrobić dobre wrażenie i wstaw czasownik „to have got” w odpowiedniej formie:

Paul: Hello Kate! Look, I’_________ flowers for you.
Kate: Flowers? No, you ______________ flowers. You _______________ bushes.
Paul: Oh.. Ok. But they _____________ beautiful colours! Look, brown, and grey, and yellow, and..
Kate: Yes! And your face _____________ a beautiful colour too. It’s red!!!

5. Dostałeś kolejny mail od przyjaciela z planety Hepahepa. Tym razem ma problem z czasownikiem „to have got”. Przepisz list poprawiając wszystkie pomyłki:
Hello again!
Have got you a car? My brother and I has got two legs. He one has got leg and I has got one leg. The legs hasn’t got any shoes. Please, come!!
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Tym razem tata robił pranie i wyprał zadanie na następną lekcję. Poskładaj zdania i wstaw czasownik „to have got” w odpowiedniej formie.
to have not got= nie mieć

1. She/ to have got/ her homework __________________________________________
2. You and Amy/have not got/a brother ______________________________________
3. A big house/my mum and dad/to have got_________________________________
4. To have not got/ a dog/I __________________________________________________
5. I and Tim/long teeth/to have got __________________________________________


Punktacja:
25-30 bdb
18-24 db
11-17 dst
6-10 dop
0-5 ndst

oprac.MNS
Zgłoś błąd    Wyświetleń: 8615


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.


BAROMETR


1 2 3 4 5 6  
Średnia ocena: 5.5



Ilość głosów: 4

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.
Dowiedz się więcej.