Awans Informacje Forum Dla nauczyciela Dla ucznia Korepetycje Sklep
  [ Zaloguj się ]   [ Załóż konto ]
  Najczęściej szukane
Konspekty
Programy nauczania
Plany rozwoju zawodowego
Scenariusze
Sprawdziany i testy
  Media
Przegląd Prasy
Patronat
Medialny
Po godzinach
  Slowka.pl
Słówka na email
Język angielski
Język niemiecki
Język francuski
Język włoski
Język hiszpański
Język norweski
Język japoński
Język rosyjski
Gramatyka
Rozmówki

Agnieszka Michalik, 2011-01-12
Nowy Sącz

Język angielski, Konspekty

KONSPEKT ZAJĘĆ Z J.ANGIELSKIEGO: Części twarzy

- n +

KLASA: II szkoła podstawowa
TEMAT LEKCJI: Części twarzy – ćwiczenia leksykalno-gramatyczne
CZAS: 45 minut

CELE GŁÓWNY:
Uczeń potrafi wymienić 5 części twarzy, odróżnia ich formę w liczbie pojedynczej i mnogiej, zna kolory oraz liczby 0-10.
CELE OPERACYJNE
- uczeń powtarza i utrwala nazwy przedmiotów znajdujących się w klasie oraz kolorów,
- uczeń przypomina sobie konstrukcję „I like...”
- uczeń powtarza i utrwala liczebniki 0-10,
- uczeń powtarza i utrwala nazwy części twarzy,
- uczeń pracuje nad poprawną wymową słownictwa używanego w czasie lekcji,
- uczeń rozpoznaje rzeczowniki w liczbie pojedynczej i mnogiej,

METODY:
- burza mózgów,
- rozmowa,
- praca z podręcznikiem,
- praca plastyczna,
FORMY PRACY:
- grupowa,
- w parach,
- indywidualna,
ŚRODKI DYDAKTYCZNE:
- karty obrazkowe (kolory, liczby, częci twarzy)
- karty z wyrazami,
- podręcznik,
- magnetofon,

PRZEBIEG LEKCJI:
1.Przywitanie się.

2.Sprawdzenie pracy domowej.

3.Warm up – rozgrzewka językowa –przypomnienie nazw kolorów, przedmiotów znajdujących się w klasie, liczebników 0-10, poznanych na poprzedniej lekcji części twarzy oraz konstrukcję „I like...”.

4.Zapoznanie dzieci z tematem lekcji.

5.Wspólne odczytanie tekstu piosenki następnie próby jej zaśpiewania.

6.Praca z podręcznikiem – dopasowywanie obrazków do podpisów – ćwiczenie słownictwa związanego z twarzą.

7.Burza mózgów – próby stwierdzenia na czym polega różnica między liczba pojedynczą a mnogą.

8.Próby tworzenia liczby mnogiej do poznanych już rzeczowników.

9.Doskonalenie umiejętności słuchania – każde dziecko indywidualnie próbuje narysować to co dyktuje nauczyciel.

10.Porównanie i sprawdzenie prawidłowości wykonanego zadania.

11.W parach dzieci wykonują pracę plastyczna polegającą na stworzeniu twarzy z wyciętych w domu różnych zdjęć a następnie odpowiednie podpasanie części twarzy z uwzględnieniem kolorów.

12.Prezentacja wykonanych prac.

13.Podsumowanie lekcji oraz zadanie pracy domowej.


Zgłoś błąd    Wyświetleń: 1683
 
   Komentarze
Jeszcze nie ma żadnych komentarzy, Twój może być pierwszy!

Dodaj komentarz
  Barometr
1 2 3 4 5 6  
Oceń artukuł!



Ilość głosów: 0
  Publikacje

Nowe zasady publikacji
Szukaj autora i tytuł
Ostatnio dodane materiały
Ranking publikacji 
Najczęściej zadawane pytania
  Twoje konto
Zaloguj się
Załóż konto
Zapomniałem hasła
  Forum
Nauczyciel - awans zawodowy
Matura
Korepetycje
Ogłoszenia - kupię, sprzedam, oddam


O Profesorze - Napisz do Nas - Reklama - Polityka prywatności - Najczęściej zadawane pytania - Zgłoś błąd

2000-2014