AWANS INFORMACJE FORUM Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE


Katalog

Wieslaw Oratowski, 2010-06-29
Bobowa

Wychowanie fizyczne, Konspekty

Trening szybkości.

- n +

Przykładowa jednostka treningowa sprintera
Okres startowy – chłopcy – junior

Trening szybkości

1. Rozgrzewka – gry – 15 min. ( rozgrzać szczególnie mięśnie nóg, barku i rąk).
2. 4 × 20 m skip A i skip B naprzemiennie, powrót spokojnym krokiem
3. Starty z opadu 10 × 7 m, powrót lekkim truchtem (zwrócić uwagę na mocną i prawidłową pracę nóg i rąk.
4. 10 × 20 m start niski z bloków, powrót spokojnym krokiem ( zwrócić uwagę na pracę rąk oraz moment wyprostowania – jak najpóźniej).
5. 5 × 60 m start lotny - 60% siły, powrót spokojnym krokiem do
uspokojenia oddechu.
6. 2 × 80 m start lotny – 75% siły, powrót spokojnym krokiem do
uspokojenia oddechu.
7. 1 × 100 m start z bloków na 90% siły (zwrócić uwagę na finiszowe metry)
8. Trucht i ćwiczenia rozluźniające.


Opracował:
Wiesław Oratowski

Zgłoś błąd    Wyświetleń: 2124


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.


BAROMETR


1 2 3 4 5 6  
Oceń artukuł!



Ilość głosów: 0

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.
Dowiedz się więcej.