Katalog Emilia Augustynowicz, 2010-05-24 Kutno Język angielski, Scenariusze English Adventure 3. What do you like? - Co lubisz? I have hot long hair. – Ja mam długie włosy. Scenariusze lekcji języka angielskiego.Data 24.09.2009 Klasa III (2 godziny) Topic: What do you like? - Co lubisz? Topic: I have hot long hair. – Ja mam długie włosy. Cele lekcji: - Powtórzenie, utrwalenie oraz poszerzenie słownictwa związanego z nazwami artykułów spożywczych - Utrwalenie formy has got, have got uczeń potrafi: - zadać pytanie- What is your favourite food?- Jakie jest twoje ulubione jedzenie? oraz udzielić odpowiedzi na nie posługując się czasownikiem like - wymienić wszystkie produkty znajdujące się w tym rozdziale uczeń zna: - znaczenie czasownika like i don`t like - słownictwo z działu- nazwy zabawek Metody: praca z podręcznikiem oraz zeszytem ćwiczeń Formy: indywidualna, zbiorowa Środki dydaktyczne: materiały kserograficzne przygotowane przez nauczyciela, karty obrazkowe Przebieg zajęć: Lekcja 1/2 Część wstępna (0-5) - Nauczyciel wita się z uczniami i sprawdza listę obecności - Zapisuje temat na tablicy Część główna (5-85) - krótkie powtórzenie wiadomości z zeszłej lekcji - sprawdzenie pracy domowej - pogadanka z uczniami- przy pomocy nauczyciela wymieniają wszystkie znane już im wcześniej nazwy produktów. Pojedynczo podchodzą do tablicy. Wypisują je. Na koniec przepisują do zeszytu. - Podręcznik strona 4. Uczniowie rozmawiają na temat obrazka. Kogo widzą?, Co ta osoba robi?, Gdzie się znajduje?- przy okazji utrwalają sobie imiona bohaterów podręcznika. - Nauczyciel czyta dwukrotnie zdania. Uczniowie chóralnie powtarzają. Następnie czytają oraz tłumaczą wspólnie - Nauczyciel zapisuje dwie formy na tablicy: have got i has got oraz tłumaczy różnice między nimi na podstawie podanych zdań. - Zadanie 7 strona 4. Zadaniem uczniów jest rozszyfrować co dana osoba ma za jedzenie- produkt. Zadaniem uczniów jest zapisać pełne zdania według wzoru w podręczniku. - Nauczyciel prezentuje formy like i don`t like na tablicy. Podaje przykładowe zdania. - Każdy z uczniów ma za zadanie ułożyć 4 zdania i zapisać je w zeszycie. Musi uwzględnić dwa produkty, które lubi oraz dwa, krórych nie lubi. np. I like pizza.- Lubię pizze. - wprowadzenie do kolejnej lekcji: nazwy części twarzy- wygląd Część końcowa (85-90) - nauczyciel żegna się z uczniami, podaje pracę domową. Zeszyt ćwiczeń strona 76 i 77 Wyświetleń: 2250
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |