Katalog Emilia Augustynowicz, 2010-05-24 Kutno Język angielski, Scenariusze SKY 1. This is my family. Scenariusz lekcji języka angielskiego. data 21.09.2009 KLASA IV (3 godzina) data 24. 09. 2009 Topic: This is my family. Topic: Describe your family. Topic: Her name`s Ann. –Jej imię to Ann. Cele: uczeń potrafi: - przedstawić członków swojej rodziny - posługiwać się słownictwem z tego działu - poprawnie użyć i zastosować formę his, her w prezentacji imion - opisać swoją rodzinę (pokrótce przedstawić każdego z członków) - uzupełnić pytania i odpowiedzi na podstawie zdjęć - połączyć wyrazy o przeciwstawnym znaczeniu Metody: praca z podręcznikiem i zeszytem ćwiczeń, materiały kserograficzne przygotowane przez nauczyciela Formy: indywidualna, zbiorowa Przebieg zajęć 1: Część wstępna (0-5) - Nauczyciel wita się z uczniami i sprawdza listę obecności - Zapisuje temat na tablicy. Część główna (05-40) - przedstawienie alternatywnych pojęć dla członków rodziny w języku angielskim różnice pomiędzy- grandma, nan, granny dla grandmother. - Wyjaśnienie słówka little (sister) - krótka rozmowa o rodzinie (dowiedzenie się kto ile ma rodzeństwa, wujków, kuzynów itp.) - uczniowie odsłuchują dialogu o rodzinie Viallich - uczniowie powtarzają nowe słownictwo za nauczycielem - uzupełniają drzewo genealogiczne głównej bohaterki - po krótkim przegotowaniu w kilku zdaniach przedstawiają swoją rodzinę Część końcowa (40-45) - zadanie przez nauczyciela pracy domowej przepisać wraz z tłumaczeniem wszystkich członków rodziny, nauka członków rodziny Przebieg zajęć 2: Część wstępna (0-5) - Nauczyciel wita się z uczniami i sprawdza listę obecności - Zapisuje temat na tablicy. Część główna (05-40) - Zabawa- kim jesteś? - Praca w parach: rozmowa na temat rodziny Viallich. Uczniowie zadają pytania jak dana osoba ma na mię, zadaniem drugiej jest udzielić odpowiedzi. - Uczniowie uzupełniają e-maila, używając podanych wyrazów - Praca z zeszytem ćwiczeń strona 4. Część końcowa (40-45) - zadanie przez nauczyciela pracy domowej Ćwiczenia strona 5. Przebieg zajęć 3: Część wstępna (0-5) - Nauczyciel wita się z uczniami i sprawdza listę obecności - Zapisuje temat na tablicy. Część główna (05-40) - Uzupełnienie materiałów przygotowanych przez nauczyciela - Uczniowie wklejają zdjęcie swojej rodziny. Dokładnie opisują i przedstawiają każdą z osób. Chętna osoba prezentuje swoją pracę klasie. - Część końcowa (40-45) - narysować drzewo genealogiczne swojej rodziny, opisać Wyświetleń: 3518
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |