Katalog Emilia Augustynowicz, 2010-05-24 Kutno Język angielski, Scenariusze SKY 1. We`re in the kitchen. Scenariusz lekcji języka angielskiego.Temat: We`re in the kitchen. Jesteśmy w kuchni. Data: Klasa: IV Cele lekcji: Wprowadzenie zaimków dzierżawczych Wprowadzenie zaimka określonego ‘the’ Utrwalenie przyimków Uczeń potrafi: Ułożyć pytania jak i również udzielić odpowiedzi gdzie są podane osoby Powiedzieć do kogo należy dana rzecz Przebieg lekcji: Powitanie uczniów. Sprawdzenie listy obecności, zapisanie tematu lekcji na tablicy i w dzienniku. W ramach powtórzenia i utrwalenia czasownika ‘to be’ uczniowie odpowiadają na pytania zadane przez nauczyciela. Teacher`s book. Strona 46. Są to pytania typu: What is your/her/his name? How old are you? Are you in Year 6? Itp. Uczniowie wysłuchują dialogu a następnie czytają go z podziałem na role. Tłumacza przy pomocy nauczyciela. Nauczyciel prezentuje nazwy pomieszczeń w domu za pomocą obrazków. Następnie wysłuchują nagrania i powtarzają chóralnie.Uczniowie powtarzają również słownictwo z Everyday phrases? I zapisują ich znaczenia. Uczniowie odpowiadają na pytania typu Prawda/ Fałsz. Zadaniem uczniów jest dopasować wyrazy(nazwy pomieszczeń) do części domu. Nauczyciel przedstawia różnice pomiędzy zaimkiem określonym a/an i nieokreślonym the. Uczniowie uzupełniają ćwiczenie 4. Ich zadaniem jest wstawić w brakujące pola zaimek a,an lub the. Uczniowie wykonują zadanie 5. Ich zadaniem jest ułożyć zdania twierdzące oraz przeczące według wskazówek. Kolejne zadanie polega na wysłuchaniu nagrania i odpowiedzeniu na pytania gdzie znajdują się dane osoby. Zapoznanie się uczniów z zaimkami dzierżawczymi our, their itp. Zadanie 7 Uczniowie dobierają się w pary: Ich zadaniem jest odegrać scenki według podanego wzoru. Kolejne zadanie to rozmowa na temat ilustracji. Uczniowie wykonują to zadanie w parach. Uczniowie wysłuchują nagrań piosenek. Ich zadaniem jest wypełnić brakujące pola i wpisać słowo jakie usłyszeli w nagraniu. Po sprawdzeniu odpowiedzi uczniowie przy pomocy nauczyciela śpiewają wszystkie wysłuchane piosenki. Kolejne ćwiczenia ma na celu utrwalenie słownictwa związanego z domem, jaki i również czasownika ‘to be’, zaimków określonych jak i nieokreślonych. Uczniowie dobierają się w pary. Uczeń pierwszy otrzymuje kartę A natomiast drugi kartę B. Uczniowie zapoznają się z kartą czytają imiona osób znajdujących się na obrazku. Ich zadaniem jest znaleźć różnice pomiędzy obrazkami ale tylko poprzez zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi na nie. Uczniowie nie mogą pokazywać swojego obrazka partnerowi. Uczniowie zgadują do póki wszystkie różnice zostaną odnalezione. Wyświetleń: 1422
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |