AWANS INFORMACJE FORUM Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE


Katalog

Renata Gajdzińska, 2010-05-19
Grajewo

Język angielski, Sprawdziany i testy

Test 1 z języka angielskiego dla klasy IV. NEW FRIENDS 1.

- n +

NEW FRIENDS 1
LANGUAGE TEST 1 – Starting Point -unit 4 Name _______________________ class 4

VOCABULARY
1. Przetłumacz. Translate 10p
1. tablica - _________________
2. zeszyt - ____________________
3. słuchać - ___________________
4. kość - ____________________
5. przeliterować - ___________
6. nowy - __________________
7. miły - _____________________
8. dziwny - ___________________
9. bębenek - __________________
10. szarlotka - _________________

2. Write numbers. Zapisz słownie liczby. 6p
8 - ____________ 16 - _________
12 - ___________ 4 - __________
20 - __________ 13 - _________

GRAMMAR
3. Wpisz czasownik “to be”. Użyj długich form - am, are, is. – 10p

1. You _______ six.
2. I _______ new in 4b.
3. He _______ in the classroom.
4. Suzie _____ happy.
5. They ______ friends.
6. My name _____ Magda.
7. I ______ in class 4b.
8. She _______ my mum.
9. Ted ______a lucky boy.
10. The dragon ______ big and green.

4. Przepisz zdania używając krótkich form. – 8p 1. You are my friends . ______________________________________________
2. It is a big bone. _______________________________________________
3. Tilly is a good dog. ______________________________________________
4. What is her name? ______________________________________________
5. His name is Adam. _____________________________________________
6. They are very lucky. ______________________________________________
7. I am in class 6a. ____________________________________________
8. We are from Grajewo. ______________________________________________

5. Uzupełnij a lub an . – 6p

1. It’s ____ banana.
2. It is _____ animal.
3. It’s ____ orange.
4. He is ____ boy.
5. It’s ____ present.
6. It’s _____ elephant.

6. Write. Wpisz: I / he / she / my / his / her / your (jeden zaimek nie pasuje) 6p

1. She is Kasia. ________ dog is nice.
2. _____________ is Tomek.
3. _________ is a nice girl.
4. He’s a boy. _________ name’s Adam.
5. What’s _____name? My name’s Magda.
6. _____ am new.


LANGUAGE IN CONTEXT
7. Połącz zdania 1-6 ze zdaniami A-F. 6p
1 What’s her name?____ A)Yes, she is.
2 Is it a drum? _____ B)His name’s Ted.
3 Good morning. _____ C)No, it isn’t.
4 What’s his name? _____ D)It’s an egg.
5 What is it? _____ E)Good morning.
6 Is she a good dog? _____ F) Her name’s Tilly

READING
8. Przeczytaj tekst. Zdania prawdziwe oznacz literą T (true), a zdania fałszywe literą F (false) – 6p


1 Ben White is eleven years old. ____
2 Ben White is in class 5A. _____
3 His favourite colour is green. _____
4 His best friend is Joe. _____
5 Billy is a good dog. _____
6 Billy is a good cat. ____

WRITING
9. Ułóz zdania. Make sentenses. 3p.
1. name / is / What / his _____________________________________________________
2. are /strange / They ________________________________________________________
3. friend / is / my / Ted _______________________________________________________

10. Przetłumacz zdania. Translate. 3p
1. Miło Cię poznać. ____________________________________
2. Co to jest? ________________________________________
3. Jak ona ma na imię? ________________________________

Cel 64 - 61 bdb 60,5 – 57,5 db 57 – 44,5 dst 44 – 32 dop 31,5 – 19,5

GOOD LUCK:)
Zgłoś błąd    Wyświetleń: 49709


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.


BAROMETR


1 2 3 4 5 6  
Średnia ocena: 4.26



Ilość głosów: 152