Katalog Magdalena Zabłocka, 2010-05-17 Malbork Język angielski, Konspekty KONSPEKT LEKCJI JĘZYKA ANGIELSKIEGO „What time is it?"KONSPEKT LEKCJI JĘZYKA ANGIELSKIEGO Subject /temat/: „What time is it." / Która godzina?/ Info about the group /informacja o grupie/: K – 10 /10-11 years old/, mixed group of 23-27 children, level : elementary plus /grupa 23-27 uczniów, poziom podstawowy plus/. Aims of the lessom /cele lekcji/: At the end of the lesson students will have known clock hoursand will be able to ask and answer about hour./ Na koniec lekcji uczniowie znają godziny zegarowe i potrafią zapytać oraz podać godzinę.? Procedures /postępowanie/: 1. WELCOME /powitanie / 5 min. Welcome students. Checking the attendance and homework./Przywitanie i sprawdzenie obecności oraz pracy domowej/. 2. WARM UP /rozgrzewka językowa/ 5 min. Introduction to subject; talking about school subjects. /Wprowadzenie do tematu ; krótka rozmowa o przedmiotach szkolnych./ 3.PRESENTATION /prezentacja/ 10 min. Presentation of a new material; teacher writes down new words /adverbs of time, days of the week/ on the borad .. /Prezentacja nowego materiału; nauczyciel zapisuje na tablicy i wyjaśnia znaczenie nowych wyrazów /przyimków czasu, dni tygodnia/. 4.EXERCISES /ćwiczenia/ 15 min. Teacher shows flash cards with clocks. Every clock shows different hour. Teacher asks every student about the hour and students answer. For instance: Question:What time is it? Answer: It's ten o'clock. After that teacher gives each student a piece of paper with a clock. Students have to ask each other about the hour and answer. /Nauczyciel pokazuje karty rysunkowe z zegarami. każdy zegar wskazuje inną godzinę. Nauczyciel pyta każdego ucznia o godzinę i uczniowie odpowidają. Np.: Która godzina? Odp.: Jest dziesiąta. Następnie nauczyciel rozdaje karteczki z zegarami i uczniowie maja za zadanie pytać i odpowidać sobie nawzajem o godzinę./ 5.REVISING, REMEBERING NEW MATERIAL /powtórka i zapamiętanie nowego materiału/ 5 min. Teacher asks pupils to put their lesson plans on the desk and asks each student. Example: When do you have math? Student answers: On Monday at eight o'clock . What time do you have art? Answer: At one thirty . etc. /Nauczyciel prosi uczniów aby na stole położyli swoje plany lekcji i pyta każdego ucznia: np.: Kiedy masz matematykę? Uczeń odpowiada: W poniedziałek godzinie ósmej., O której godzinie masz plastykę? Odpowiedź: O pierwszej trzydzieści. itd./ 6.SUMMARY /podsumowanie/ 3 min. Teacher explains the homework from the exercise book. /Nauczyciel zadaje pracę domową i wyjasnia ją/.exercise book 7. THE END OF THE LESSON /zakończenie/ 2 min. Say Good Bye to pupils./Pożegnanie uczniów/. opracowała: Magdalena Zabłocka Wyświetleń: 4075
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |