Katalog

Magdalena Zabłocka, 2010-05-17
Malbork

Język angielski, Konspekty

KONSPEKT LEKCJI JĘZYKA ANGIELSKIEGO „What time is it?"

- n +

KONSPEKT LEKCJI JĘZYKA ANGIELSKIEGO


Subject /temat/: „What time is it." / Która godzina?/

Info about the group /informacja o grupie/: K – 10 /10-11 years old/, mixed group of 23-27
children, level : elementary plus /grupa 23-27 uczniów, poziom podstawowy plus/.
Aims of the lessom /cele lekcji/: At the end of the lesson students will have known clock
hoursand will be able to ask and answer about hour./ Na koniec lekcji uczniowie znają godziny
zegarowe i potrafią zapytać oraz podać godzinę.?
Procedures /postępowanie/:


1. WELCOME
/powitanie / 5 min. Welcome students. Checking the attendance and homework./Przywitanie i sprawdzenie obecności oraz pracy domowej/.

2. WARM UP
/rozgrzewka językowa/ 5 min.
Introduction to subject; talking about school subjects.
/Wprowadzenie do tematu ; krótka rozmowa o przedmiotach szkolnych./


3.PRESENTATION
/prezentacja/ 10 min.
Presentation of a new material; teacher writes down new words /adverbs of time, days of the week/ on the borad .. /Prezentacja nowego materiału; nauczyciel zapisuje na tablicy i wyjaśnia znaczenie nowych wyrazów /przyimków czasu, dni tygodnia/.

4.EXERCISES
/ćwiczenia/ 15 min.
Teacher shows flash cards with clocks. Every clock shows different hour. Teacher asks every student about the hour and students answer. For instance:
Question:What time is it?
Answer: It's ten o'clock.
After that teacher gives each student a piece of paper with a clock. Students have to ask each other about the hour and answer.
/Nauczyciel pokazuje karty rysunkowe z zegarami. każdy zegar wskazuje inną godzinę. Nauczyciel pyta każdego ucznia o godzinę i uczniowie odpowidają. Np.: Która godzina? Odp.: Jest dziesiąta. Następnie nauczyciel rozdaje karteczki z zegarami i uczniowie maja za zadanie pytać i odpowidać sobie nawzajem o godzinę./


5.REVISING, REMEBERING NEW MATERIAL
/powtórka i zapamiętanie nowego materiału/ 5 min.

Teacher asks pupils to put their lesson plans on the desk and asks each student. Example: When do you have math? Student answers: On Monday at eight o'clock .
What time do you have art? Answer: At one thirty . etc. /Nauczyciel prosi uczniów aby na stole położyli swoje plany lekcji i pyta każdego ucznia: np.: Kiedy masz matematykę? Uczeń odpowiada: W poniedziałek godzinie ósmej., O której godzinie masz plastykę? Odpowiedź: O pierwszej trzydzieści. itd./

6.SUMMARY
/podsumowanie/ 3 min.
Teacher explains the homework from the exercise book. /Nauczyciel zadaje pracę domową i wyjasnia ją/.exercise book

7. THE END OF THE LESSON
/zakończenie/ 2 min.
Say Good Bye to pupils./Pożegnanie uczniów/.

opracowała: Magdalena Zabłocka


Wyświetleń: 4075


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.