AWANS INFORMACJE FORUM Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE


Katalog

Agnieszka Banach
Zajęcia pozaszkolne, Scenariusze

Scenariusz festynu środowiskowego

- n +

Scenariusz festynu środowiskowego

Festyn jubileuszowo - rekrutacyjny "Spotkajmy się w Bartku"
MDK "Bartek" - przyjaciel na niepogodę, przyjaciel od zaraz, przyjaciel dla każdego!

który odbył się na boisku sportowym, w pobliżu popularnego targowiska miejskiego,
w sobotę 04.09.2004r. w godzinach: 10.00 - 15.00.

1.Powitanie, wprowadzenie w klimat i charakter imprezy - konferansjer, p. dyrektor, kierownik działu. Nawiązanie do jubileuszu 5-lecia i jego hasła wiodącego(jw.) - wspomnienie o cyklu imprez rocznicowych, organizowanych przez poszczególne pracownie, których zakończeniem jest ten festyn. Zwrócenie uwagi na logo obchodów 5-lecia, kartkę okolicznościową i na mini wystawę fotograficzną.
2.Pracownia muzyczna - studio piosenki (opiekun pracowni)
3.Zaproszenie do udziału w prezentacjach, konkursach i zabawach, przygotowanych przez poszczególne pracownie (wymienić). Omówienie konkursu "5 pytań na 5-lecie"
- konkurs trwa tylko podczas festynu,
- karta z pytaniami jest w sekretariacie imprezy (wzór na końcu publikacji)
- wypełniamy ją na miejscu, podpisujemy i wrzucamy do pojemnika
- komisja (wytypowani nauczyciele z placówki) pod koniec festynu wyłoni najlepszych, którzy otrzymają nagrodę ufundowaną przez MDK.(piłki, kredki, przybory szkolne itp.
4.Pracownia muzyczna - kolejne wejście, przedstawienie nauczyciela, grup, godzin zajęć. Prezentacja ze studia piosenki i grupy keyboard owej.
5.Pracownia taneczna - (opiekun pracowni),przedstawienie nauczyciela, grup, godzin zajęć, prezentacja grupy disco-dzieci młodsze
6.Pracownia plastyczna - (opiekun pracowni), prezentacja nauczyciela, grup, godzin zajęć, wystawy, zaproszenie do konkursu (np. "Moje hobby"), wspólne rysowanie kredą na boisku.
7.Kolejne wejście pracowni muzycznej - grupa keyboardowa (występ przedstawicieli grupy) i studio piosenki
8.Kolejne wejście pracowni tanecznej - grupa disco-dzieci starsze
9.Przedstawienie teatralne "Klątwa Demeter" (pracownia teatralna)
10.Pracownia teatralna - (opiekun pracowni), prezentacja nauczyciela, grup, godzin zajęć, zaproszenie do zabawy "Balonowe buzie" i zdjęcia cyfrowego z "niesamowitą postacią" (dziecko z pracowni przebrane i z niesamowitym makijażem), które można obejrzeć w przyszłym tygodniu).
11.Kolejne wejście pracowni muzycznej - grupa keyboardowa i studio piosenki
12.Pracownia taneczna - grupy tańca towarzyskiego (tańce standardowe) przedstawienie nauczyciela, grup, godzin zajęć
13.Pracownia modelarska - (opiekun pracowni), prezentacja nauczyciela, grup, godzin zajęć, wystawy, zaproszenie do konkursu (z wykorzystaniem modeli latających)
14.Prezentacja balonów na ogrzane powietrze.
15.Kolejne wejście pracowni muzycznej - grupa keyboardowa i studio piosenki
16.Kolejne wejście pracowni tanecznej - grupy tańca towarzyskiego (tańce latynoskie).
17.Pracownia techniczno - sportowa,
- pracownia sportowa-(opiekun pracowni), prezentacja nauczyciela, grup, godzin (i miejsca zajęć w przypadku pracowni sportowej oraz zaproszenie do gry z mistrzem i mini-turnieju tenisowego)
- pracownia fotograficzna - (opiekun pracowni), przedstawienie nauczyciela, grup, godzin zajęć (należy wspomnieć o możliwości obejrzenia i nagrania na płytę CD, swojego zdjęcia z "niesamowitą postacią" w dniach 06.-10.września 2004r. w MDK "Bartek").
18.Kolejne wejście pracowni muzycznej - grupa keyboardowa i studio piosenki.
19.Dokończenie zabaw i konkursów(słodkie nagrody) oraz rozstrzygnięcie konkursu "5 pytań na 5-lecie" (nagrody rzeczowe).
20. Zaproszenie do wspólnej zabawy (ewentualnie zabawa integracyjna w kole) - koordynator lub nauczyciel z pracowni muzycznej.
Zakończenie festynu, zaproszenie na "Bartkowe spotkania" w czasie roku szkolnego w poszczególnych pracowniach oraz na imprezach wewnętrznych i zewnętrznych.

Konferansjerka, zaplecze techniczne, transport - Dział imprez MDK

Agnieszka Banach, koordynator programu "5-lecia MDK Bartek"

Projekt karty konkursowej:

Mini -konkurs wiedzy o MDK "Bartek"

"5 pytań na 5-lecie!"


Zaznacz prawidłową odpowiedź, w pytaniu nr 1. dopisz nazwy.

1. Ile pracowni tematycznych działa w Dziale II MDK "Bartek"? Podaj ich nazwy.
a) 7
b) 5
c) 4
d) 6

2. Kto jest aktualnie kierownikiem MDK "Bartek"?
a) pan Jan Kowalski
b) pani Elżbieta Kowalska
c) pan Stanisław Nowak
d) pani Agnieszka Banach

3. Na jakich instrumentach można uczyć się grać w MDK "Bartek"?
a) gitara i skrzypce
b) gitara i puzon
c) keyboard i flet prosty
d) keyboard i trąbka

4. Jaki typ tańca reprezentuje pracownia taneczna w MDK "Bartek"
a) hip - hop
b) taniec towarzyski
c) disco
d) break - dance

5. Jakie dwa rodzaje modeli są wykonywane w pracowni modelarskiej MDK "Bartek"?
a) latające i skaczące
b) pływające i latające
c) redukcyjne i skaczące
d) redukcyjne i latające

Imię i nazwisko:.........................................................
Wiek........................

 

Opracowanie: Agnieszka Banach, nauczyciel w pracowni muzycznej MDK w Świdnicy

Zgłoś błąd    Wyświetleń: 3505


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.


BAROMETR


1 2 3 4 5 6  
Średnia ocena: 5



Ilość głosów: 2

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.
Dowiedz się więcej.