AWANS INFORMACJE FORUM Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE


Katalog

Jolanta Krzemińska
Ogólne, Scenariusze

Dzień Chłopaka i Pożegnanie Lata

- n +

"Dzień Chłopaka i Pożegnanie Lata" - scenariusz imprezy ogólnoszkolnej zrealizowanej w Publicznym Gimnazjum w Radłowie

Przygotowanie imprezy:
1. Sporządzenie afisza informującego o terminie imprezy (koniec września)
2. Przygotowanie i zakup nagród: słodyczy, "wieńca laurowego" i szarf z napisami: najinteligentniejszy, najprzystojniejszy, najmądrzejszy, naj - dowcipniejszy
3. Wyznaczenie poszczególnych klas do przyniesienia dużej ilości kwiatów, owoców, warzyw oraz wiaderek plastikowych i koszy.
4. Przygotowanie zestawu pytań do przeprowadzenia wyborów "naj...chłopca"

Oto przykłady pytań:
- Co to jest: zazdrość, talent, stres, unia, eurosceptyk, itp.
Wyjaśnij słowa: jury, ekologia, edukacja, nostalgia, emigracja, absencja, kosmopolita, itp.
- Podaj przykłady słów wieloznacznych, (np. zamek, ognisko, babka, kompleks itp.)
- Przedstaw scenkę, która rozśmieszy, zadziwi lub przestraszy publiczność.
- Wymień swoje hobby
- Uzupełnij tytuły książek i filmów, itp.

Przeprowadzenie imprezy:
1. Powitanie uczniów i nauczycieli (opiekun Samorządu)
2. Złożenie życzeń chłopcom (przewodniczący SU)
3. Zapoznanie uczestników imprezy z dokładną organizacją i przebiegiem zabawy:
a) układanie "kompozycji kwiatowych" - udział biorą wyznaczeni uczniowie poszczególnych klas- czas 90 min.
b) układanie "koszy z darami jesieni", jw.
c) układanie "symboli lata" - kompozycji z kwiatów, owoców i warzyw, udział i czas jw.
d) konkurs plastyczny; udział bierze jeden przedstawiciel z każdej klasy. Stoją przygotowane sztalugi z wizytówkami klas i malarze wykonują obraz pt. "Radosne barwy lata".
e) W trakcie imprezy odbędzie się:
- pokaz mody letniej w wykonaniu dziewcząt (kreacje przypominają np. wakacje, błękitne morze, żółte słoneczko, białą różę, czerwone serce etc.)
- pokaz mody jesiennej w wykonaniu dziewcząt i chłopców przy odpowiednim podkładzie muzycznym,
- wybór "naj... chłopca" (zgłoszenia chłopców przyjmuje prowadzący imprezę w czasie jej trwania)
4. Podsumowanie wyników w:
a) konkurencji układania kompozycji kwiatowych, kosz z darami jesieni i symboli lata, wytypowanie klas zwycięskich i nagrodzenie ich specjalną dedykacją oraz melodią
b) konkursie plastycznym- ogłoszenie nazwiska zwycięzcy i udekorowanie go wieńcem laurowym
c) konkursie na "naj... chłopca" - ogłoszenie przez jury zwycięzców i udekorowanie ich odpowiednimi szarfami
5. Zakończenie imprezy, gratulacje dla "naj... chłopców", podziękowania dla
uczestników. Przy dźwiękach muzyki, sztalugi, bukiety i kosze zostają przeniesione do budynku szkolnego.
 

Opracowanie: Jolanta Krzemińska

Zgłoś błąd    Wyświetleń: 10208


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.


BAROMETR


1 2 3 4 5 6  
Średnia ocena: 3.89



Ilość głosów: 9

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.
Dowiedz się więcej.